Kom i gang med Bing Ads via Microsoft Advertising
Vi er specialister i annoncering på Microsofts søgemaskine Bing – her kan du ligesom med Google Ads annoncerer målrettet mod specifikke søgeord, placeringer og tidspunkter. Vi kan hjælpe dig med, at komme i gang med at annoncerer målrettet på søgemaskinen Bing.
Annoncerer du allerede med succes på Google Ads, er barrieren for at komme i gang med at annoncere på Bing Ads væsentlig lavere – Bing har nemlig gjort det muligt, at udtrække sin konto på Ads, for derefter at uploade den i Bing Ads. Det betyder at du allerede har en opbygget struktur og “kun” skal tilpasse den din målretning og strategi på Bing.
LAD OS TAGE EN SNAK

Bing Ads vs. Google Ads
Bing Ads minder langt hen af vejen om Google Ads – dog med en meget mindre volumen (3-10 % af Googles eksponeringer i DK). Dog er konkurrencen på annonceplatformen på søgenetværket hos Bing væsentlig mindre og det giver nogle fordele for de annoncører, der prioriterer Bing Ads. Fordelene er:
- Billigere klikpriser – Klikprisen sættes ligesom på Google Ads, ud fra konkurrencen på søgeordet, samt din relevans.
- Målgruppen – Bings brugere er primært aldersgruppen 35-54 år – dette er også et mere købedygtigt segment, med en højere indkomst
- Bedre konverteringsrate – Kombinationen af mindre konkurrence og et mere købedygtigt segment giver ofte en bedre konverteringsrate
Ulempen er dog, at volumen er væsentlig mindre. Men har du et Google Ads setup der konverterer godt, men på et marked med stor konkurrence og stor efterspørgsel, vil Bing Ads med meget stor sandsynlighed være en god investering.
