Sådan har vi hjulpet Djurslands Bank
Djurslands Bank er lokalbanken i Østjylland. Hos Become hjælper vi dem derfor med at øge synligheden i lokalområdet gennem målrettede digitale kampagner med de rette budskaber.
Kontakt os: +45 51 91 09 99
Finans og forsikring
HVAD GØR DU FOR AT TILTRÆKKE NYE KUNDER?
Finanssektoren fremstår for mange som en labyrint af ensartede tilbud og svære valg. Mange har samme bank som forældrene, tager ikke stilling til pension og nørder sig ikke ned i deres forsikringer. Men uanset hvor kedeligt et rygte branchen har, så er den en grundsten i vores samfund og repræsenterer en vigtig del af den enkelte danskers muligheder og ressourcer.
Derfor er det afgørende for finans- og forsikringsbranchen at være til stede for brugerne – også online. Her skal man kunne skille sig ud og kommunikere sine unikke værditilbud klart og overbevisende.
Uanset om du arbejder for en bank, et forsikringsselskab, en pensionskasse eller handler med aktier, så kan vi hos Become hjælpe dig.
Der er flere måder, hvorpå banker, forsikrings- og pensionsselskaber kan drive forretning på. Du kan vente på, at kunderne kommer til dig – eller du kan gøre dit bedste for selv at nå ud til potentielle nye kunder.
I finans- og forsikringsbranchen er det en fordel at vise dine kunder, at du er ekspert på dit fagområde. Det styrker troværdigheden, når I deler ud af viden. Det skal være let for potentielle kunder at finde den hjælp, de søger.
Vi plejer at sige: Jo mere kompleks dine rådgivningstjenester er, desto klarere og mere letforståeligt skal dine ydelser kommunikeres.
Med digital leadgenerering kan du desuden skabe relevante leads – uanset om du arbejder B2C eller B2B. Ved at dele ud af viden gennem fx whitepapers eller webinarer, kan du til gengæld få kontaktinformation fra interesserede leads. Konktakterne kan modtage yderligere viden gennem e-mail marketing eller opkald fra sælgere.
Hos Become kan vi hjælpe med at skabe synlighed og effektivt tiltrække nye leads. Vi hjælper kunderne med at forstå, hvordan I kan løse specifikke problemer for dem – og hvorfor de skal vælge netop dig.
Djurslands Bank er lokalbanken i Østjylland. Hos Become hjælper vi dem derfor med at øge synligheden i lokalområdet gennem målrettede digitale kampagner med de rette budskaber.
Hos Become har vi bred erfaring med, hvordan du kan bruge digital markedsføring til at løse de udfordringer, du sidder med, hvis du er som finans- og forsikringsvirksomheder er flest.
Leads kommer gennem hårdt arbejde. Der skal gøres en stor indsats for, at kunderne rækker ud til dig. Brug inbound og outbound markedsføring til at blive synlig og give kunderne mulighed for at sætte sig godt ind i din virksomhed online.
Opbygning af et positivt omdømme er afgørende for at tiltrække og fastholde kunder. Det kan I gøre ved brug af anmeldelser, kundecases og værdifulde kundeoplevelser for at opbygge tillid og gøre potentielle kunder trygge ved at vælge dig.
Hvorfor er du bedre end de andre, der sælger tilsvarende løsninger? Vi hjælper dig med at finde skarpe budskaber, være synlig blandt målgruppen og vise, at du har den viden, kunderne mangler – eller ikke vidste, de manglede. Det kræver data og god forståelse af kundernes adfærd.
KIBO Sikring er totalleverandør af sikringsløsninger inden for mekanisk sikring og elektronisk overvågning – og dermed kerneeksempel på en kompliceret salgsproces. Hos Become hjælper vi KIBO med marketingstrategi, annoncering, SEO og linkbuilding.
Har du brug for hjælp for at komme i gang?
Ja, forbrugere er ofte mere følelsesladede i deres beslutninger, mens virksomheder ofte har flere beslutningstagere involveret og derfor er mere tilbøjelige til at basere beslutninger på tungere information.
Kilde: Trust Signals.
Vi giver dig inspiration til, hvordan I som marketing-team binder jeres salg og marketing sammen – og på den måde bygger en stærk pipeline af relevante virksomheder i jeres målgruppe, som jeres sælger kan tage kontakt til.
Tobias Olesen
Kundechef & Partner