Digital markedsføring Google Ads SEO-specialister Sociale medier Tech & tracking

Kontakt os: +45 51 91 09 99

Jeg er helt speciel

Hvordan kan vi hjælpe dig?

Digital markedsføring for dig, der er helt speciel

Passer du ikke ind i vores branchekategorier? Pyt med det! Hos Become laver vi skræddersyede løsninger til den enkelte kunde, så du får lige netop den hjælp, du har brug for.

Skal vi lægge en ny strategi? Vil du til tops på Google? Har du styr på din data? Vil du nå en ny målgruppe? Skal du øge dit salg? Eller noget helt sjette? Vi glæder os til at høre, hvordan vi kan hjælpe dig.

Hos Become har vi hjulpet:

Vi er specialister i digital markedsføring

Hos Become hjælper vi B2B & B2C kunder med online tilstedeværelse gennem rådgivning og eksekvering af digital markedsføring. Vi hjælper kunder med at blive set, blive hørt og blive fundet.

Vi har med andre ord ingen standardløsninger, men omsætter digitale strategier til resultater ved at sætte os ind i kundens forretning, mål og visioner.

Marketing er en bred disciplin, og intet menneske kan være bedst til hele paletten. Vores specialister har derfor mange forskellige kompetencer, og vores ydelser dækker på den måde en bred palet af marketingdiscipliner. Sådan kan vi levere netop det, du har brug for.

Men nok om os. Vi vil hellere høre mere om dig. Hvad kan vi hjælpe med?

Sådan har vi hjulpet Det Kongelige Teater

Become hjælper Det Kongelige Teater med online markedsføring, så de teaterglade danskere bliver inspireret til at købe billetter til de næste store shows og små intime stykker.

3 udfordringer, vi kan hjælpe dig med

Hos Become har vi bred erfaring med, hvordan du kan bruge digital markedsføring til at løse de udfordringer, du kunne risikere at stå overfor.

I vil gerne skille jer ud

Hvorfor er du bedre end de andre, der sælger tilsvarende løsninger? Vi hjælper dig med at finde skarpe budskaber og være synlig blandt din målgruppe. Vi skal vise, at du har akkurat det, kunderne mangler – eller ikke vidste, de manglede.

I vil øge antallet af konverteringer

Der kan være langt fra tanke til handling, når man vil have en målgruppe til at gøre noget. Derfor arbejder vi databaseret og målrettet med konverteringsoptimering, så vi kan omsætte flest muligt interesserede til betalende kunder.

I vil gerne have loyale kunder

Det er vigtigt at opbygge tillid og troværdighed online. Det er ikke som i en butik, hvor man kan se kunden i øjnene. Dit digitale aftryk skal kunne stå for sig selv. Derudover er god kundeservice og et stærkt brand vejen til loyale kunder.

Sådan har vi hjulpet:

Vinderstrategi

Hos Become hjælper vi Vinderstrategi med at få mest muligt ud af deres marketingbudget gennem forskellige kanaler og nogle til tider lidt skøre idéer, der bliver ført ud i livet.

Aarhus Golf Club

Hos Become hjælper vi på Aarhus og omegns ældste golfklub med digital markedsføring. Vi hjælper med at skaffe nye sponsorer og med at markedsføre klubben online.

5 konkrete ting, du kan overveje at arbejde med

  1. Del ud af relevant viden og gør dig til troværdig ekspert: Først og fremmest skal du kende din målgruppe – og forstå deres behov. Derefter skal du give dem den information, de søger. Det kan være indhold i form af videopræsentationer, blogindlæg, whitepapers omkring jeres løsninger, kundecases, anmeldelser, tydelige priser og produktinformationer. Alt sammen for at opbygge tillid og demonstrere ekspertise.
  2. Konverteringsoptimering: I bør i den i grad arbejde databaseret og målrettet med konverteringsoptimering, så I kan omsætte flest muligt interesserede til betalende kunder. Overvej eksempelvis, at hvis andelen af besøgende, der konverterer, øges fra 1 % til 2 %, så fordobles dit resultat. Sørg for at webshoppen er brugervenlig, hurtig, mobiloptimeret og nem at navigere i.
  3. Duk op, når kunderne søger på Google: Ved at optimere jeres hjemmeside mod relevante søgeord kan I forbedre jeres synlighed i søgeresultaterne på Google og tiltrække mere målrettet trafik. Ved at gøre brug af søgeannoncer på Google Ads kan I desuden få mulighed for at målrette annoncer til specifikke målgrupper, der er i markedet.
  4. Skab synlighed på de sociale medier: Med en aktiv tilstedeværelse på de sociale medier får du mulighed for at engagere din målgruppe, skabe opmærksomhed omkring produkter og tilbud, samt opbygge en loyal følgerskare. Ved at bruge annoncekroner kan du nå ud til lige netop din målgruppe.
  5. Byg stærke relationer med e-mail marketing: E-mail marketing er smart, da vi får en direkte mulighed for at tale til vores kunder. Her kan vi fortælle om nyheder, services, rabatter, muligheder for merkøb m.m. Gennem automatisering og segmentering kan vi desuden gøre vores e-mails ekstra relevante og skabe stærkere bånd til kunderne.

Har du brug for hjælp til at komme i gang?

Fremtiden er digital

92% af de 15-89 årige danskere er på internettet hver dag eller næsten hver dag.

Det kan du forvente af et samarbejde med Become

  • Vi hjælper dig med digital markedsføring, rådgivning, strategi og eksekvering. Og vi gør os umage for at skabe resultater, du kan mærke. Ligesom vi har gjort det for de mere end 1150 glade kunder, som vi har hjulpet siden 2011.
  • Vi udfordrer og er proaktive med nye idéer. Måske skal I prøve en ny platform? Skal vi teste indhold af, I aldrig har lavet før? Eller i højere grad arbejde med automatisering?
  • Marketing er en bred disciplin, og intet menneske kan være bedst til hele paletten. Derfor er vi hver især nørdede omkring forskellige discipliner inden for marketing. Så vi kan sammensætte det team, der passer til dine udfordringer.
  • Du får direkte adgang til en eller flere faste specialister, så du altid kan ringe til en, du kender – og som kender dig. Der er ingen mellemled. Vi står altid til rådighed, hvis du har brug for sparring eller lokummet brænder.
  • Vi er vilde med data og tracking, men vi ved også, at ikke alt kan måles. Derfor er vores rådgivning baseret på både data, forretningsforståelse og god mavefornemmelse – sådan en får man nemlig efter mere end 12 år i branchen.
  • Vi har ingen lange bindingsperioder, så hvis du mod forventning skulle være utilfreds, kan du let smutte igen. Det har vi tillid til, at du ikke gør. Vi er her for at hjælpe – og gør det også uden at lade taxameteret køre hver gang.

Vil du samarbejde med os?

Vi kontakter dig

Tobias Olesen

Kundechef & Partner