Sådan har vi hjulpet Det Kongelige Teater
Become hjælper Det Kongelige Teater med online markedsføring, så de teaterglade danskere bliver inspireret til at købe billetter til de næste store shows og små intime stykker.
Kontakt os: +45 51 91 09 99
Jeg er helt speciel
Hvordan kan vi hjælpe dig?
Passer du ikke ind i vores branchekategorier? Pyt med det! Hos Become laver vi skræddersyede løsninger til den enkelte kunde, så du får lige netop den hjælp, du har brug for.
Skal vi lægge en ny strategi? Vil du til tops på Google? Har du styr på din data? Vil du nå en ny målgruppe? Skal du øge dit salg? Eller noget helt sjette? Vi glæder os til at høre, hvordan vi kan hjælpe dig.
Hos Become hjælper vi B2B & B2C kunder med online tilstedeværelse gennem rådgivning og eksekvering af digital markedsføring. Vi hjælper kunder med at blive set, blive hørt og blive fundet.
Vi har med andre ord ingen standardløsninger, men omsætter digitale strategier til resultater ved at sætte os ind i kundens forretning, mål og visioner.
Marketing er en bred disciplin, og intet menneske kan være bedst til hele paletten. Vores specialister har derfor mange forskellige kompetencer, og vores ydelser dækker på den måde en bred palet af marketingdiscipliner. Sådan kan vi levere netop det, du har brug for.
Men nok om os. Vi vil hellere høre mere om dig. Hvad kan vi hjælpe med?
Become hjælper Det Kongelige Teater med online markedsføring, så de teaterglade danskere bliver inspireret til at købe billetter til de næste store shows og små intime stykker.
Hos Become har vi bred erfaring med, hvordan du kan bruge digital markedsføring til at løse de udfordringer, du kunne risikere at stå overfor.
Hvorfor er du bedre end de andre, der sælger tilsvarende løsninger? Vi hjælper dig med at finde skarpe budskaber og være synlig blandt din målgruppe. Vi skal vise, at du har akkurat det, kunderne mangler – eller ikke vidste, de manglede.
Der kan være langt fra tanke til handling, når man vil have en målgruppe til at gøre noget. Derfor arbejder vi databaseret og målrettet med konverteringsoptimering, så vi kan omsætte flest muligt interesserede til betalende kunder.
Det er vigtigt at opbygge tillid og troværdighed online. Det er ikke som i en butik, hvor man kan se kunden i øjnene. Dit digitale aftryk skal kunne stå for sig selv. Derudover er god kundeservice og et stærkt brand vejen til loyale kunder.
Hos Become hjælper vi Vinderstrategi med at få mest muligt ud af deres marketingbudget gennem forskellige kanaler og nogle til tider lidt skøre idéer, der bliver ført ud i livet.
Hos Become hjælper vi på Aarhus og omegns ældste golfklub med digital markedsføring. Vi hjælper med at skaffe nye sponsorer og med at markedsføre klubben online.
Har du brug for hjælp til at komme i gang?
92% af de 15-89 årige danskere er på internettet hver dag eller næsten hver dag.
Kilde: Danmarks Statistik.
Tobias Olesen
Kundechef & Partner