Sådan har vi hjulpet A.C. Perchs Thehandel
Become hjælper A.C. Perchs Thehandel med at sikre rentabel markedsføring via tæt samarbejde på tværs af markedsføringsplatforme i Danmark og Norge. Det har vi gjort i mere end 10 år.
Kontakt os: +45 51 91 09 99
Webshops og e-handel
Sælger du dine varer online?
E-handel er en yderst konkurrencepræget branche, hvor webshops kæmper benhårdt om kundernes opmærksomhed og loyalitet på nettet.
Uanset om du sælger strikketøj, skiferier, sofaborde, skakspil, syltetøj eller sølvsmykker, så kan vi hos Become hjælpe dig med at blive synlig hos dine kunder og skabe salg online.
Der er god grund til, at online shopping er mere populært end nogensinde. Det er nemt, og forbrugerne kan handle når som helst og hvor som helst. Uanset om de sidder i sofaen, i bussen, på arbejde, ligger i sengen eller er på toilettet – så har de adgang til alverdens webshops med et utal af varer, der lynhurtigt kan leveres til hoveddøren.
Men betyder det så, at det er let at være webshop? Nok ikke, for det store udvalg giver også et stort antal konkurrenter.
Derfor må du som webshop gøre det tydeligt overfor potentielle købere, hvorfor de skal vælge dig fremfor de andre. Det handler bl.a. om at tilbyde de bedste produkter, fair priser, brugervenligt webdesign, høj service og hurtig levering.
Og allermest vigtigt er det, at du er synligt til stede og er top of mind, når kunderne er i markedet. Det kan være ved at have et stærkt brand, ligge i toppen af søgeresultaterne eller gennem målrettet annoncering på de sociale medier.
Become hjælper A.C. Perchs Thehandel med at sikre rentabel markedsføring via tæt samarbejde på tværs af markedsføringsplatforme i Danmark og Norge. Det har vi gjort i mere end 10 år.
Hos Become har vi bred erfaring med, hvordan du kan bruge digital markedsføring til at løse de udfordringer, du sidder med, hvis du er som webshops er flest.
Der er mange webshops, der kæmper om de samme kunder. Vi hjælper dig med at være synlig blandt målgruppen og til stede netop, når kunderne er i markedet. I skal vise, at I har akkurat det, kunderne mangler – eller ikke vidste, de manglede.
Der kan være langt fra tanke til handling, når forbrugerne oser på internettet. De kigger en masse og undersøger markedet, før de køber. Hvis din hjemmeside driller eller du ikke giver tydeligt svar på deres spørgsmål, så smutter de til konkurrenten.
Det er vigtigt at opbygge tillid og troværdighed online. Både før og efter købet skal kunderne stole på, at de får den ønskede vare og service. Kunder vender tilbage til dem, der har givet en god oplevelse hele vejen fra levering til evt. returnering.
Spirekassen er en lille virksomhed uden en marketingansat. I stedet bruger de Become til både rådgivning og eksekvering af deres digitale markedsføring.
Mobilen har overhalet computeren i antallet af brugere, der handler online. Det er altså vigtigere end nogensinde, at din webshop er responsiv og mobilvenlig.
Hos Become har vi gennem tiden fået adgang til mange forskellige online marketing setups – og der er nogle fejl, som vi ser gå igen og igen. Bliv klogere på dem her.
Tobias Olesen
Kundechef & Partner