Digital markedsføring Google Ads SEO-specialister Sociale medier Tech & tracking

Kontakt os: +45 51 91 09 99

NORTHSIDE MUSIC MATCH

Øget viral effekt med annincering

Kundes case

NorthSide Music Match

NorthSide Music Match er en digital spilkampagne, der blev lanceret første gang i 2014 og kørte i en periode over 5 dage op til afholdelsen af den aarhusianske musikfestival. Spillet kørte ligeledes i en opdateret version op til festivalen i 2015.

Kampagnesitet er udviklet med henblik på at skabe opmærksomhed om samt understøtte musikfestivalen Northside og Tuborgs nye fælles partnerskab. Selve kampagnen er udformet som et spil, hvor deltagerne skal gætte hinandens favoritartister på årets NorthSide festival.

Vi har hjulpet med målrettet annoncering via Facebook, som har medvirket til at give kampagnen et viralt løft og dermed nå ud til flere brugere. Kampagnesite og koncept er udviklet af Gejst Studio.

+
55
%
Flere deltagere ved hjælp af annoncering.
+
31
%
Af trafikken til kampagnen var fra annoncering.
5
x
Højere klikrater end almindeligt segmenterede annoncer.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Tobias Olesen

Kundechef & Partner

Vores cases

Se vores resultater

Become hjælper med at udbrede kendskab til fremtidens energiassistent
SEAS-NVE
Kundens Case SEAS-NVE Et af Danmarks største kundeejede energiselskaber har valgt det digitale marketingbureau Become til at...
Digital kampagne skaber kendskab og tiltrækker rekordmange nye studerende
Aarhus Business College
Kundens Case Aarhus Business College Aarhus Business College er en af landets største handelsskoler. I mere end...
360° digital rådgivning
A.C. Perchs Thehandel
Kundens Case A.C. Perchs Thehandel A.C Perchs Thehandel er Danmarks ældste theforretning. Den første butik åbnede tilbage i...