Digital markedsføring Google Ads SEO-specialister Sociale medier Tech & tracking

Kontakt os: +45 51 91 09 99

NORTHSIDE MUSIC MATCH

Øget viral effekt med annoncering

NorthSide Music Match

NorthSide Music Match er en digital spilkampagne, der blev lanceret første gang i 2014 og kørte i en periode over 5 dage op til afholdelsen af den aarhusianske musikfestival. Spillet kørte ligeledes i en opdateret version op til festivalen i 2015.

Kampagnesitet blev udviklet med henblik på at skabe opmærksomhed om, samt understøtte musikfestivalen Northside og Tuborgs nye fælles partnerskab. Selve kampagnen er udformet som et spil, hvor deltagerne skal gætte hinandens favoritartister på årets NorthSide festival.

Vi har hjulpet med målrettet annoncering via Facebook, som har medvirket til at give kampagnen et viralt løft og dermed nå ud til flere brugere. Kampagnesite og koncept er udviklet af Gejst Studio.

+
55
%
flere deltagere ved hjælp af annoncering
+
31
%
af trafikken til kampagnen var fra annoncering.
5
x
højere klikrater end almindeligt segmenterede annoncer.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Tobias Olesen

Kundechef & Partner

Vores cases

Se vores resultater

Kglteater_19
Det Kongelige Teater
CASE: Become hjælper Det Kongelige Teater med alt, der rimer på digitalt.
Bliv klogere på Becomes samarbejde med Det Kongelige Teater her...
Case - become  - 3
A.C. Perchs Thehandel
CASE: 10 års samarbejde om digital markedsføring.
Bliv klogere på Becomes samarbejde med A.C. Perchs Thehandel her...
Design uden navn (2)
Vinderstrategi
CASE: Sådan hjælper Become med at understøtte Vinderstrategis markedsføring.
Bliv klogere på Becomes samarbejde med Vinderstrategi her...