Digital markedsføring Google Ads SEO-specialister Sociale medier Tech & tracking

Kontakt os: +45 51 91 09 99

NORTHSIDE MUSIC MATCH

Øget viral effekt med annoncering

NorthSide Music Match

NorthSide Music Match er en digital spilkampagne, der blev lanceret første gang i 2014 og kørte i en periode over 5 dage op til afholdelsen af den aarhusianske musikfestival. Spillet kørte ligeledes i en opdateret version op til festivalen i 2015.

Kampagnesitet blev udviklet med henblik på at skabe opmærksomhed om, samt understøtte musikfestivalen Northside og Tuborgs nye fælles partnerskab. Selve kampagnen er udformet som et spil, hvor deltagerne skal gætte hinandens favoritartister på årets NorthSide festival.

Vi har hjulpet med målrettet annoncering via Facebook, som har medvirket til at give kampagnen et viralt løft og dermed nå ud til flere brugere. Kampagnesite og koncept er udviklet af Gejst Studio.

+
55
%
flere deltagere ved hjælp af annoncering
+
31
%
af trafikken til kampagnen var fra annoncering.
5
x
højere klikrater end almindeligt segmenterede annoncer.

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Tobias Olesen

Kundechef & Partner

Vores cases

Se vores resultater

Sådan hjælper Become med at understøtte Vinderstrategis markedsføring
Vinderstrategi
CASE: Sådan hjælper Become med at understøtte Vinderstrategis markedsføring.
Bliv klogere på Becomes samarbejde med Vinderstrategi her...
Digital markedsføring øger synligheden for Learnmark Horsens
Learnmark Horsens
CASE: Digital markedsføring øger synligheden for Learnmark Horsens.
Bliv klogere på Becomes samarbejde med Learnmark Horsens her...
KIBO Sikring får hjælp til at skabe målbare resultater
KIBO Sikring
CASE: KIBO Sikring får hjælp til at skabe målbare resultater.
Bliv klogere på Becomes samarbejde med KIBO Sikring her...