Spirekassen
Hos webshoppen Spirekassen kan du finde alt fra krydderurtefrø til blomsterløg – og få tips og tricks til næste gang du skal have jord under neglene. Udforsk mangfoldigheden af frø og lad dig inspirere til at vække liv i din have eller dit drivhus.
Spirekassen er en lille frøhandel med 6 fastansatte, som siden 2017 har solgt frø til virksomheder og privatpersoner i Danmark og resten af norden. Become hjælper Spirekassen med online markedsføring og strategi, så de kan øge deres omsætning – uden at ansætte en intern marketingspecialist.
Hør Christine fra Spirekassen fortælle om samarbejdet med Become:
Mål: At booste salget på Spirekassens webshop gennem online markedsføring
Løsning: Become er Spirekassens forlængede marketing-arm og hjælper med øge kendskabet til virksomheden, skaffe relevant trafik og forbedre konverteringsraten.
Becomes arbejde
Hvad har vi gjort?
Become hjælper Spirekassen med digital markedsføring og strategi. Målet er at øge salget gennem relevant tilstedeværelse på de sociale medier. Brugerne skal inspireres til at dykke ned i de mange forskellige frø-muligheder og købe Spirekassens bæredygtige produkter.
Vores specialister hjælper med Google Ads, så Spirekassen dukker op, når potentielle kunder er i markedet. Gennem søgeannoncering, display bannere og Google Shopping-annoncer kan vi øge synligheden, trafikken og konverteringsraten.
Vi har et tæt samarbejde med Spirekassen, der bruger os som løbende sparringspartner på tværs af platforme. Derfor har vi også hjulpet ad hoc med alt fra SEO-opgaver til grafik og tekstforfatning.
Christine Wiemann, CEO & founder af Spirekassen
Opgaver
Become har hjulpet Spirekassen med:
Strategisk sparring
Google Ads – søgeannoncer
Google Shopping
Google Ads – bannere
Facebook Ads
Instagram Shopping
Ad hoc SEO-opgaver
Tekstforfatning og grafik