• 51 91 09 99
  • Ny kunde
  • Gratis viden
  • Priser
  • Kontakt
  • Google Ads Bureau
    • Google Ads Bureau
    • Display-annoncering
    • YouTube-annoncering
    • Google Ads videoer
    • Google Ads FAQ
    • Google Grants
  • Analytics
  • Facebook Ads
  • SEO
  • Andre ydelser
    • Google Tag Manager
    • Google Optimize
    • LinkedIn annoncering
    • Bing Ads
    • E-mail automatisering
    • MailChimp
    • Foredrag
    • Webdesign
    • WordPress udvikling
    • Woocommerce
    • Læring
  • Referencer
  • Blog
  • Job
  • Om os
  • Afdelinger
  • Referencer
  • Priser
  • Gratis viden
  • Ny kunde?
  • Kontakt
  •   51 91 09 99
  • Google Ads
    • Google Ads Bureau
    • Display-annoncering
    • YouTube-annoncering
    • Google Ads videoer
    • Google Ads FAQ
    • Google Grants
  • Analytics
  • Facebook Ads
  • SEO
  • Flere ydelser
    • Google Tag Manager
    • LinkedIn annoncering
    • Bing Ads
    • E-mail automatisering
    • MailChimp
    • Foredrag
    • Webdesign
    • WordPress udvikling
    • WooCommerce
  • Info
    • Kontakt
    • Medarbejdere
    • Om Become
    • Beruf & Compell fusionerer
    • Afdelinger
    • Samfundsansvar
    • Job hos Become

Job hos Become

Er du verdensmester i Facebook Ads, og mangler du et job? Så kig lige her

NB. Dette et ikke et aktuelt opslag.
Vi søger en Facebook Ads specialist til Becomes afdeling i København

Vi søger en Facebook Ads specialist, der meget gerne må have kendskab til Email-marketing, Google Ads, Tag Manager, Analytics m.m. Det er ikke et krav, men kun et plus.

Til gengæld forventer vi, at du tør iføre dig ”Facebook Ads Specialist” kasketten, der følger med jobbet allerede fra dag to. For på dag et spiser vi kage og siger pænt goddag.

 

”Det kunne godt være noget for mig! Men når I siger ”specialist”, så mener I ..?”

Specialister kommer i mange afskygninger. Du forestiller dig måske allerede noget nørdet. Noget, der kræver mange års erfaring. Måske bliver du endda lidt træt ved tanken om at skulle udfylde en jobansøgning baseret på en række uspecifikke, standardiserede krav og en jobbeskrivelse der lige så godt kunne hedde ”vi forventer, du kan alt”. Det kan vi godt forstå. Så lad os droppe den del og gå direkte til, hvad vi egentlig forventer af dig:

  • Du har erfaring med planlægning, opsætning og optimering af annoncer i Facebook Ads. Om du har 2, 5 eller 10 års erfaring i branchen er vi tæt på ligeglade med, bare du er dygtig og har lyst til at blive endnu dygtigere.
  • Du har muligvis også erfaring med en eller flere af følgende discipliner: Email-marketing, Google Ads, Google Tag Manager og Google Analytics.
  • Du er ansvarsbevidst. Fordi det ville være tåbeligt af os at stille krav om det modsatte, og fordi du rent faktisk kommer til at skulle tage ansvar for både dine egne kunder, din egen tid og din egen faglige udvikling, selvfølgelig med hjælp og faglig sparring fra dine kolleger.
  • Du har kendskab til de gængse kanaler og annoncetyper inden for digital markedsføring. Fordi du skal kunne rådgive dine kunder ift. valg og prioritering af kanaler. Men vi forlanger ikke, at du kender til den tekniske del af opsætningen på alle kanaler – du bliver nemlig en del af et stærkt hold af specialister, der dækker alle områder inden for digital marketing.
  • Du er ikke bange for at sige dine kunder imod. Fordi de bedste resultater ikke altid opnås ved at stryge kunderne med hårene. Som specialist skal du kunne trække på din erfaring og viden inden for dit fagområde og vise dine kunder den rigtige retning, også selvom de nogle gange tvivler.
  • Du skal kunne analysere og forstå resultaterne af de kampagner, du sætter op. Fordi dine kunder gerne vil vide, om de får værdi for deres penge.
  • Du skal være opsøgende over for dine kunder. Du skal selv tage initiativ til dialog med dine kunder minimum en gang hver måned.
  • Du skal være klar til at udfordre dig selv. Selv en specialist kan ikke vide alt, og det forventer vi heller ikke, at du gør. Til gengæld forventer vi, at du er nysgerrig på samt villig til at udvikle dig inden for dit fagområde – eller et helt andet område, hvis du vil og mener, at det vil skabe værdi for dig selv, Become og vores kunder.

 

Become

”Det lyder fair. Kan I komme med nogle eksempler på arbejdsopgaverne?”

Selvfølgelig. Du kommer til at beskæftige dig med:

  • Opstart af nye kunder. Du kommer med ind over alt fra den indledende dialog, forventningsafstemning, budgetter til målsætning i samarbejde med kunden.
  • Løbende kundekontakt. Du får ansvaret for din egen portefølje af kunder, og det bliver dermed dit ansvar at sørge for, at disse kunder føler, de får værdi for deres markedsføringsbudget. Det gøres bl.a. vha. løbende dialog med kunder og dine kolleger, der er en del af kundens projekt.
  • Strategi, planlægning og eksekvering (og løbende tilpasning) af kampagner i Facebook Ads baseret på målsætningerne. Du kommer med andre ord både til at lege med den tekniske del af opsætningen, den kreative proces ift. produktion af content til kampagner og efterfølgende rapportering samt vurdering af resultater.
  • Den daglige (selv)drift. Herunder planlægning af dine opgaver og kundetimer, din egen faglige udvikling og løbende kundemøder.
  • Rapportering, kundedialog og anbefalinger. Alle dine kunder skal minimum én gang hver måned modtage en rapport med nøgletal fra dig. Baseret på disse skal du kunne vurdere effekten af markedsføringen og rådgive ift. nye tiltag.
  • Faglig udvikling – både din egen og dine kollegers. Digital markedsføring ændrer sig hele tiden, og det er vigtigt, du holder dig opdateret omkring nye tiltag og muligheder. I Become holder vi løbende interne fagmøder, hvor vi sparrer med hinanden. Derudover kan du holde dig ajour via kurser, artikler m.m. Vi dækker også udgifter til din faglige udvikling, hvis du falder over et interessant uddannelsesforløb, som du mener vil styrke din egen såvel som Becomes faglighed til fordel for vores kunder.
  • Mulighed for at undervise. Vi underviser og holder foredrag om Facebook Ads, Google Ads og Analytics m.m. Har du erfaring med undervisning, enten via webinarer eller fysiske kurser/workshops, er det en fordel. Mangler du erfaringen, men har lysten til at undervise, hjælper vi dig også gerne i gang.

become gruppebillede

5 gode grunde til at søge job hos Become

Du bliver en del af et stærkt og ”ungt” bureau i stabil vækst, der vægter gode kunderelationer, høj faglighed, en ”no bullshit politik” og masser af socialt samvær højt.

Med mere end 9 år på bagen og en gennemsnitsalder på 32 år blandt medarbejderne kan vi næppe tillade os at kalde os sådan rigtigt unge længere.

Du drømmer om et job, hvor du får lov til at tage ansvar og have mulighed for at planlægge din egen arbejdsdag. Du får gode muligheder for at flekse og arbejde hjemmefra, så længe du viser, at du kan løse dine opgaver.

Du får mulighed for at udvikle dig fagligt, både på eget initiativ, via sparring med dine kolleger og gennem uddannelsesforløb og kurser, som vi gerne betaler.

Du får 23 dygtige og virkelig søde kolleger – 11 på kontoret i København og 12 i vores jyske afdeling i Aarhus, som du kan sparre med dagligt.

En bred portefølje af kunder, der rummer alt fra lokale vinbutikker til internationale tøjbrands.

Korte facts om Become:

  • I København bor vi på Frederiksberg Allé lige ved Frederiksberg Have og tæt på metroen
  • I Aarhus bor vi i Lystrup, tæt på letbane – motorvej og offentligt transport.
  • Vi er Premier Google Partner og har tæt samarbejde med Google
  • Vi underviser i Ads/Analytics for bl.a. Google, Ivækst, Bigum&Co og IBA

Løn, vilkår og opstart

Lønnen bliver sat efter aftale. Opstart hurtigst muligt. Vi har masser af gode vilkår der gælder både pensionsordning, fri sodavand, flextid, firmature og masser af andre perks.

Derudover tror vi på et job i balance, vi forventer ikke du arbejder +50 timer om ugen, og ved at arbejdet er vejen til at hold fri. Det betyder ikke at vi ikke går op i vores job – men vi skal også kunne lade op for at performe på jobbet.

Alt det bløde kan du høre mere om til en evt. samtale.

Du kan se vores sidste måling af medarbejder tilfredshed nedenfor – vi scorer over gennemsnittet på alle parametre hvilket vi er meget stolte af.

 

Løn og opstart

Lønnen bliver sat efter aftale. Opstart hurtigst muligt.
Sådan søger du
Send en motiveret ansøgning + CV via formularen herunder.
Spørgsmål? Ring eller skriv til Henrik Christiansen på tlf. 26703694 eller hc@become.dk.

 

LAD OS TAGE EN SNAK

Henrik Sporh Christiansen

Partner

26 70 36 94

hc@become.dk

Ring Mig Op

Become

CVR: 33588461
info@become.dk
51 91 09 99

Become Aarhus

Sønderskovvej 7
8520 Lystrup
71 99 75 15

Become København

Frederiksberg Allé 104,2.
1820 Frederiksberg C
91 55 55 33

Become Holstebro

Nørregade 51
7500 Holstebro
30 73 59 72

Client Partners Verified

Modtag vores nyhedsbrev

om digital markedsføring

Nyhedsbrev footer