• 51 91 09 99
  • Ny kunde
  • Gratis viden
  • Priser
  • Kontakt
  • Google Ads Bureau
    • Google Ads Bureau
    • Display-annoncering
    • YouTube-annoncering
    • Google Ads videoer
    • Google Ads FAQ
    • Google Grants
  • Analytics
  • Facebook Ads
  • SEO
  • Andre ydelser
    • Google Tag Manager
    • Google Optimize
    • LinkedIn annoncering
    • Bing Ads
    • E-mail automatisering
    • MailChimp
    • Foredrag
    • Webdesign
    • WordPress udvikling
    • Woocommerce
    • Læring
  • Referencer
  • Blog
  • Job
  • Om os
  • Afdelinger
  • Referencer
  • Priser
  • Gratis viden
  • Ny kunde?
  • Kontakt
  •   51 91 09 99
  • Google Ads
    • Google Ads Bureau
    • Display-annoncering
    • YouTube-annoncering
    • Google Ads videoer
    • Google Ads FAQ
    • Google Grants
  • Analytics
  • Facebook Ads
  • SEO
  • Flere ydelser
    • Google Tag Manager
    • LinkedIn annoncering
    • Bing Ads
    • E-mail automatisering
    • MailChimp
    • Foredrag
    • Webdesign
    • WordPress udvikling
    • WooCommerce
  • Info
    • Kontakt
    • Medarbejdere
    • Om Become
    • Beruf & Compell fusionerer
    • Afdelinger
    • Samfundsansvar
    • Job hos Become

Google AdWords FAQ

Her kan du finde forklaringer på, hvad de forskellige Google AdWords begreber betyder.

SEAS-NVE
Paralenz
VVS-Shoppen
Byggesagkyndig.nu
KD Emballage
Dansk Flygtningehjælp
Scanpartners
Boozt.com
AGF
ATEA
Markings
CBS
Alzheimer foreninge
Abilica
Drive Now
Aarhus Business Collage
AC Perchs Thehandel
Connect Denmark
Name It
Energistyrelsen
Det kongelige teater
Audi
Maersk Line
Frederiksberg Centeret
Lime CRM
Newline
Sex og Samfund
Fængslet
Haldor Topsoe
Danmarks Filmakademi
Aller
Billy
VIA CPH
Northside
Nybolig
Benjamin Creative
MaxPlay
Egmont
Home
Hoppekids
Aarhus Tech
Hjortshøj Partyservice
Copenhagen Music
Djurslands Bank
Værket
Den Gamle By
FineWines
DANexplorer
EG
Bolius
Living Art
Pantaenius

Generelle Google AdWords termer

Google Analytics

Analytics er Googles analyseværktøj, som giver mulighed for at få et overblik over dine besøgendes adfærd på hjemmesiden. Med Google Analytics kan du bl.a. se, hvordan dine besøgende har fundet frem til dit site, og hvordan de interagerer på dit site. Disse oplysninger giver os mulighed for at sætte ind på bestemte kampagner.

AdWords-konto

På din AdWords-konto kan du oprette nye annoncer eller justere søgeord og budget til annoncer på Google. Vi holder øje med din konto og optimerer annoncerne, så du får mest muligt ud af dine AdWords-kampagner. Din AdWords-konto og alle informationer og historik på den tilhører dig.

Målsporing

Med målsporing eller konverteringssporing kan vi spore, hvordan dine besøgende interagerer på dit site, og hvilke søgeresultater, der i sidste ende giver salg. Med den viden ved vi, hvilke kampagner, der skal lukkes eller sættes på pause og hvilke, der skal satses yderligere på.

Kampagne

Har du et tilbud, der skal kører over en bestemt periode, har du mulighed for at indstille start- og slut-dato for annoncer på Google.

Budget

Annoncerne på Google er PPC-baseret, hvilket betyder, du betaler for hver gang, nogen klikker på din annonce, og ikke for hver visning på Google. Du bestemmer selv, hvor mange penge, du maksimalt vil bruge på annoncering på Google per dag.

Annonce

De øverste resultater i Google er betalte annoncer. Du har også mulighed for at annoncere på andre hjemmesider, hvis besøgende kan have interesse i dit produkt.

Søgeord

Annoncerne på Google er optimeret ud fra bestemte søgeord. På din AdWords-konto har vi mulighed for at ændre søgeord, så din annonce vises, når der søges på bestemte produkter i Google.

 

Begreber i Becomes ydelser

Support

Hvis du har spørgsmål til din annoncering, får du mulighed for at stille spørgsmålene direkte til os. Du får både mulighed for at give os et ring, eller sende os en mail – alt efter dine behov.

Adgang til vores kundecenter

Her får du dit eget login og kundeområde, hvor dine tidligere rapporter og beskeder ligger. Dette er et godt sted at samle dine AdWords-aktiviteter, så du altid har adgang til de nyeste informationer og beskeder.

Optimering

Vi kigger på den indsamlede data og forbedrer din AdWords-annoncering. Dette kan foregå på ugentlig eller månedlig basis. Vi hjælper aktivt dine kampagner videre til næste niveau,

Simpelt sagt får du mere valuta for dine AdWords kroner på baggrund af data og vores store erfaring.

Rapportering & analyse

Vi sender en overskuelig rapport med de vigtigste tal og informationer fra den forgangne måned. Her får du et hurtigt overblik og en simpel beskrivelse af, hvad tallene konkret betyder for dig og din annoncering.

I den udvidede rapport får du derudover også udvalgte nøgletal og konkrete råd og forslag til fremadrettet forbedring af dine kampagner.

Løbende overvågning

Vi holder et vågent øje med din AdWords-konto, for at sikre din konto mod uregelmæssigheder. Dette giver dig en tryghed for at din konto yder som den skal, og at vi rykker hurtigt på nye muligheder.

Kvartalsmøde

En gang i kvartalet vil vi gerne invitere til en kop kaffe og en snak om din AdWords-konto. Det foregår på vores kontor i hjertet af København, eller via Skype.

Proaktiv rådgivning

Nyd godt af vores store erfaring med vores proaktive rådgivning. Vi holder altid øje med de nyeste online muligheder og værktøjer, som hjælper dig med at være et skridt foran konkurrenterne. Vi ser på din annoncering, men også på din hjemmeside, så du altid står stærkest muligt.

LAD OS TAGE EN SNAK

Andreas Solgaard

Partner

91 55 55 33

as@become.dk

Ring Mig Op

Become

CVR: 33588461
info@become.dk
51 91 09 99

Become Aarhus

Sønderskovvej 7
8520 Lystrup
71 99 75 15

Become København

Frederiksberg Allé 104,2.
1820 Frederiksberg C
91 55 55 33

Become Holstebro

Nørregade 51
7500 Holstebro
30 73 59 72

Client Partners Verified

Modtag vores nyhedsbrev

om digital markedsføring

Nyhedsbrev footer