• 51 91 09 99
  • Ny kunde
  • Gratis viden
  • Priser
  • Kontakt
  • Google Ads Bureau
    • Google Ads Bureau
    • Display-annoncering
    • YouTube-annoncering
    • Google Ads videoer
    • Google Ads FAQ
    • Google Grants
    • Google Shopping
  • Analytics
  • Facebook Ads
  • SEO
  • Andre ydelser
    • Google Tag Manager
    • Google Optimize
    • LinkedIn annoncering
    • Bing Ads
    • E-mail automatisering
    • MailChimp
    • Foredrag
    • Webdesign
    • WordPress udvikling
    • Woocommerce
    • Læring
  • Referencer
  • Blog
  • Job
  • Om os
  • Afdelinger
  • Referencer
  • Priser
  • Gratis viden
  • Ny kunde?
  • Kontakt
  •   51 91 09 99
  • Google Ads
    • Google Ads Bureau
    • Display-annoncering
    • YouTube-annoncering
    • Google Ads videoer
    • Google Ads FAQ
    • Google Grants
    • Google Shopping
  • Analytics
  • Facebook Ads
  • SEO
  • Flere ydelser
    • Google Tag Manager
    • LinkedIn annoncering
    • Bing Ads
    • E-mail automatisering
    • MailChimp
    • Foredrag
    • Webdesign
    • WordPress udvikling
    • WooCommerce
  • Info
    • Kontakt
    • Medarbejder
    • Om Become
    • Beruf & Compell fusionerer
    • Afdelinger
    • Samfundsansvar
    • Job hos Become

Hvad koster det?

Hvad koster det at lade være?

Benjamin Creative
Hjortshøj Partyservice
Abilica
Energistyrelsen
AGF
Copenhagen Music
Frederiksberg Centeret
Connect Denmark
Djurslands Bank
Sex og Samfund
EG
CBS
Lime CRM
Den Gamle By
VIA CPH
Det kongelige teater
Haldor Topsoe
Audi
Maersk Line
Bolius
Northside
Byggesagkyndig.nu
Nybolig
Newline
DANexplorer
ATEA
KD Emballage
Aarhus Business Collage
Aarhus Tech
Pantaenius
Drive Now
Danmarks Filmakademi
Scanpartners
Markings
Paralenz
Aller
FineWines
Hoppekids
Fængslet
Billy
MaxPlay
Egmont
Name It
SEAS-NVE
Alzheimer foreninge
VVS-Shoppen
AC Perchs Thehandel
Værket
Dansk Flygtningehjælp
Home
Boozt.com
Living Art

Hvad koster det?

Ovenstående er et af de spørgsmål, vi oftest bliver stillet.

Og lige så simpelt som det er at stille – ligeså komplekst er det at svare på, hvis man vil gøre det rigtigt.

Vi har ingen standardiserede pakker, men selvfølgelig starter vi ikke forfra hver gang.

Hvad koster det at arbejde med os?

Alle vores løsninger er skræddersyede aftaler, der favner alt fra 1 time om måneden til over 50 timers konsulentarbejde pr. måned.

Nederst på siden har vi eksempel på 4 pakker, der kan bruges som vejledende.

Hvor mange penge bør min virksomhed bruge på marketing?

Der er ingen facitliste,men vores erfaring er, at mellem 7-10% af din omsætning bør gå til markedsføring, hvis du vil opleve afkast.

Vi ser ofte, at folk ikke bruger penge på markedsføring når det går godt, og derfor ikke har råd, når det går mindre godt.

Er det første gang, du skal bruge penge på markedsføring, er det vigtigt, at du ikke bruger for meget for hurtigt.

Markedsføring er ikke et quick-fix, og derfor skal du have både tid og råd til at lægge en plan, eksekvere den og vente på resultaterne.

Vi anbefaler for det meste minimum 3 måneder til at vurdere effekten af markedsføring. Det betyder ikke, at du ikke kan måle resultater. Tværtimod vil du kunne se dem få dage fra dine kampagner er sat i gang. Men for at kunne foretage en reel vurdering af et projekt, anbefaler vi en længere periode (Det gælder dog ikke for kampagner, som sagtens kan køres over kortede tid).

Hvordan skal jeg fordele mit marketingbudget?

Fordeling af budgettet kan deles op i to dele: annonceudgifter og konsulenthonorar.

Fordelingen mellem de to er vigtig, men der er ingen facitliste. Det er dog vigtigt, at du som kunde ved, hvordan fordelingen er.

  • Annonce-udgifterne er de penge der sendes til annonceplatformene (Google, Facebook etc.)
  • Konsulenthonoraret er vores betaling for vores timer.

Hvilke faktorer påvirker prisen?

Der er flere faktorer – nogle af dem, der betyder noget er:

  • Størrelsen på din målgruppe

    • Jo flere mennesker du ønsker skal se dine annoncer, jo mere larm du vil lave jo dyrere er det.
    • Alt digital markedsføring afregnes ud fra “kilopris” i form af pris. pr. klik eller pris. pr visning.
  • Antal besøg på dit website
    • Hvis du, som vi anbefaler for langt de fleste af vores kunder, skal arbejde med remarketing, så betyder antal besøg på din hjemmeside en del for prisen.
    • Din første målgruppe er nemlig din remarketing målgruppe. Altså folk der har besøgt din hjemmeside – som er dem vi vil vise dine annoncer til.
  • Din ambition
    • Forskellige virksomheder har forskellige ambitioner og dermed også budget. Vores mindste kunder bruger 5.000 om måneden og vores største bruger over 500.000 – vi har plads til alle størrelser hos Become.
  • Din branche
    • Der er stor forskel på, om du er advokat eller sælger dametøj. De fleste digitale annonceplatforme fungerer ved et auktions-princip. Dvs. jo flere, der ønsker at ramme din målgruppe, dine søgeord, eller en bestemt placering – jo dyrere bliver det.
    • Priserne kan svinge med over 100% afhængig af målgrupper.
  • Sæson
    • Udover det målgruppespecifikke har sæsonen også meget at sige. Annoncepriserne henover Black Friday og julen er oftest markant dyrere end fx sommerferien.

Hvad får jeg ud af det?

Markedsføring er en investering, og investering har en risiko forbundet – vi kan ikke garantere, at du får nye kunder.

Men for os handler det om, at vi lærer noget af det, vi laver. Ved hele tiden at lære, kan vi tilpasse og ved at gentage den proces så kommer vi i mål.

Afhængig af, hvilken branche du er i, har vi forskellige målsætninger.

  • Er du en webshop skal vi fx have omsætning, mersalg og nyhedsbrevs-tilmeldinger.
  • Er du en B2B virksomhed, vil du gerne have leads.
  • Er du et B2C brand, er det vigtigt med eksponeringer og kendskab.

Fælles for alle vores kunder er, at vi har en målsætning og nogle klare nøgletal, vi arbejder ud fra – og det skal kunne betale sig at investere i markedsføring gennem Become.

Jeg vil gerne have jeres bud på min markedsføring

Først og fremmest tak for tilliden – vi vil meget gerne hjælpe dig og komme med et konkret bud på din markedsføring.

Du kan kontakte os direkte (formular nedenfor) eller læse om processen for at blive potentiel ny kunde hos Become her.

Eksempler på priser

Eksempel 1

Fra 3.800 kr. pr md
  • Google Ads optimering
  • Løbende overvågning
  • Månedlig rapport og gennemgang af denne
Få mere at vide

Eksempel 2

Fra 6.650 kr. pr md
  • Facebook Ads optimering
  • Google Ads optimering
  • Løbende overvågnining
  • Månedlig rapport og gennemgang af denne
Få mere at vide

Eksempel 3

Fra 10.450 kr. pr md
  • Google Ads optimering
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Løbende overvågning
  • Månedlig rapport og gennemgang af denne
Få mere at vide

Eksempel 4

Fra 23.000 kr. pr md
  • Google Ads optimering
  • Facebook Ads optimering
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • LinkedIn Ads optimering
  • Rådgivning & strategi
  • Løbende overvågning
  • Månedsmøde med status
Få mere at vide

LAD OS TAGE EN SNAK

Bjarke Bekhøj

Direktør & Partner

52 10 50 60

bb@become.dk

Ring Mig Op

Become

CVR: 33588461
info@become.dk
51 91 09 99

Become Aarhus

Skejby Nordlandsvej 309
8200 Aarhus N
71 99 75 15

Become København

Bag Elefanterne 1
1799 København V
91 55 55 33

Become Aalborg

Fredrikstadvej 1
9200 Aalborg
31 24 24 23

Become Holstebro

Nupark 51
7500 Holstebro
30 73 59 72

Client Partners Verified

Modtag vores nyhedsbrev

om digital markedsføring

Nyhedsbrev footer