Garant: Øget synlighed og omsætning med lokal annoncering

Garant kom til os med et ønske om at få udarbejdet en klar online strategi med henblik på at strømline indsatserne på nationalt og lokalt plan og dermed opnå synligt og mærkbart bedre resultater.

Se casen »

I oktober 2014 fik spillestedet Værket i Randers et spritnyt, responsivt website.

I den forbindelse skulle de bruge et nyt template til deres nyhedsbrev og ønskede samtidig at øge indsatsen i forhold til at få flere subscribers på nyhedsbrevet.

NorthSide Music Match: Øget viral effekt med annoncering

NorthSide Music Match er en digital spilkampagne, der blev lanceret første gang i 2014 og kørte i en periode over 5 dage op til afholdelsen af den aarhusianske musikfestival. Spillet kørte ligeledes i en opdateret version op til festivalen i 2015.

Se casen »

A.C. Perchs Thehandel: 360° digital rådgivning

A.C Perchs Thehandel er Danmarks ældste theforretning. Den første butik åbnede tilbage i 1835 i Kronprinsensgade i København. Og der har den ligget lige siden.

Se casen »

DANexplore: Nyt mobilvenligt website

DANexplore er et rejsebureau med base i Randers. De har fokus oplevelsesrejser, rundrejser og kør-selv-ferier som skræddersyes i tæt samarbejde med kunden selv, baseret på dennes ønsker, behov og budget. Netop det tætte samarbejde – kombineret med rejsekonsulenternes viden om de rejsedestinationser, de sælger rejser til – er DANexplores force.

Se casen »

Aarhus Handelsgymnasium: Forældre skal uddannes i at vejlede

I 2014 indførte Undervisningsministeriet ændringer på vejledningsområdet. De ændringer betyder, at otte ud af ti folkeskoleelever ikke længere har krav på uddannelsesvejledning, når de skal vælge en videregående uddannelse.

Se casen »

ABS Alarm og Sikkerhed: Optimeret salg gennem online annoncer

ABS Alarm og Sikkerhed A/S er et professionelt, landsdækkende sikkerhedsfirma med hovedkontor i Lystrup ved Aarhus. ABS Alarm og Sikkerhed udfører løsninger hos både private kunder og store, landsdækkende virksomheder.

Se casen »

Byggesagkyndig: Markant vækst med mobiloptimeret website

“Compell har været uundværlige ved relanceringen af vores nye, mobiloptimerede website. Med dem ved roret var der fuldstændig styr på overleveringen af digitale værdier fra det gamle website til det nye, og vi har allerede oplevet en enorm effekt ved at have fokus på mobiloptimering.”

Kristian Svendsen
Direktør, Byggesagkyndig.nu

Se casen »

PSE-Parts: Mærkbar effekt ved udsendelse af nyhedsbrev

At repræsentere de stærkeste brands i Norden. Det er visionen i PSE-Parts, som sælger motocross-udstyr til forhandlere.

Se casen »

FÆNGSLET: 2.670 nye leads på 7 dage

KAN MAN SKABE MÆRKBARE RESULTATER PÅ HALVANDEN MÅNED MED ONLINE MARKEDSFØRING?

Det korte svar er ja. Og endda med relativt få midler.

Se casen »

Vi er super tilfredse med vores SEO-samarbejde med Become. Vi får sat nogle klare rammer og mål for vores indsats, så vi uge for uge får optimeret, fejlrettet og udviklet nyt SEO-relevant indhold. Ved at have Become som sparringspartner, kan vi bruge vores egne ressourcer bedst muligt.

Michael Jerking – EDU Danmark

EDU Danmark logo

”Vi bruger Become til SEO, hvilket vi er super glade for. Michael arbejder utroligt struktureret og vi er aldrig i tvivl om hvem der har ansvaret for hvad. Stor anbefaling herfra!”

Jacob Ingerslev, Digital Marketing Manager – molio.dk

Vi ser SEO som et af de vigtigste værktøjer til at øge kendskabet til Net1s løsninger inden for M2M hos vores målgruppe. Arbejdet med at få vores side øverst i søgeresultaterne kræver en målrettet og kontinuerlig SEO-indsats og ikke mindst opdateret viden om, hvad de nyeste tendenser er på området. Søgemaskinerne bliver hele tiden mere intelligente og ændrer deres måde at forstå og behandle data på. Man kan derfor hurtigt bruge mange arbejdstimer på ændringer, der i sidste ende ikke giver noget resultat. I den forbindelse er Become en proaktiv sparringspartner for vores SEO-strategi, der hjælper os med at fokusere på de områder, der giver den største effekt, og med at holde os opdateret om, hvad der rører sig på SEO-området generelt

Troels Jespersen, projektkoordinator – net1.dk

net1 logo

SEAS-NVE – Become hjælper med at udbrede kendskab til fremtidens energiassistent

Et af Danmarks største kundeejede energiselskaber har valgt det digitale marketingbureau Become til at markedsføre et vigtigt produkt i energiselskabets 2025-strategi.

Se casen »

Som almindelig kunde er markedet for online markedsføring svært at gennemskue, og man kan være i tvivl, om man er i gode hænder. Efter at have samarbejdet med forskellige konsulenter og bureauer skiftede vi i foråret 2018 til Become. Her oplever vi, at vi endelig har fundet den rette samarbejdspartner, hvor vi i fællesskab kan nå de mål og de ambitioner, vi har med vores virksomhed.

Det at Become har medarbejdere med forskellige kompetencer og specialer indenfor online markedsføring, giver tillid, troværdighed – og resultater. Vi oplever, at alle er dedikerede til opgaven, har en høj faglighed, er professionelle, holder hvad de lover –  og at vi får god sparring til en kontinuerlig udvikling i en altid positiv atmosfære. Efter et halvt års samarbejde har vi oplevet en fordobling af patient-tilgangen til klinikken. Og det er ikke ”bare” nye patienter – men de ”rigtige” patienter – som vi som specialklinik, ønsker at hjælpe med vores ekspertise.

For os betyder samarbejdet med Become både ro og glæde i hverdagen. Ro – i forhold til at vi ved, at vi har styr på vores markedsføring. At vi har et styringsværktøj og en spændende og effektiv måde at få nye patienter på, hvor vi oplever ’value for money’. Glæde – ved at hver uge få nye patienter ind hos os, som er i det rette segment i forhold til vores specialer og behandlingsfilosofi.

– Tandlæge Nicolai Yde, Klinik for æstetik, implantater og rekonstruktion

Nicolai Yde

Amladcykler traf det kloge valg ved at vælge Become som fast samarbejdspartner for vores Adwords-annoncering samt Analytics setup. Vi får løbende kvalificeret inputs samt råd til en i markedet rigtigt god value-for-money pris. Vi glæder os til vores videre ekspansion med Become.

– Martin Andersen, Adm. Direktør, Amladcykler

AMladcykler

Det har været det bedste valg jeg nogensinde har foretaget at starte et samarbejde med Become .
De har taget min forretning til nye højder. Jeg vil uden tvivl bruge Become til mine fremtidige opgaver samt anbefale Become til andre.

– Kim Rosendal, ejer, H.C. Andersen Koncernen ApS

HC Andersen Koncernen

Vi er meget glade for vores samarbejde med Become. De rådgav os på bedste vis og lavede vores nye hjemmeside.

Resultatet afspejler på en perfekt måde både os som virksomhed og vores mål med hjemmesiden.

– Jens Heide, Scanpartners

Scanpartners

Become har løftet vores digitale synlighed til det næste niveau. Der ydes utrolig kompetent vejledning i alle aspekter af digital markedsføring.

Den løbende dialog og afrapportering giver et fantastisk indblik i konverteringsrater og samtidig tryghed i, at vi får fuld valuta for vores Adwords-budget.

– Jacob Haugaard, Urbanrangercamp.dk

Urban Ranger Camp

Du er i trygge hænder!

I 2017 valgte vi at flyttet vores online-aktiviteter, som Google Adwords og displayannoncering fra et større mediebureau til Become og er meget glade for samarbejdet.

Hos Become er man i trygge hænder, de er yderst kompetente og har stort indblik i og forståelse for de behov vi har som shoppingcenter med en bred og uhomogen målgruppe.

Become har lavet vores Adwords-optimering, hvilket har spillet en stor rolle i væksten af besøgende på vores hjemmeside og i SlotsArkaderne det seneste år.  Vi ser frem til fortsat vækst i samarbejdet med Become 🙂

Christina Nymand Nielsen, Center marketing manager – SlotsArkaderne

SlotsArkaderne

Vi benytter Become som samarbejdspartner til flere af vores kunder og både vi og vores kunder er rigtig glade for samarbejdet.

Hele teamet bag Become er profesionelle og dedikerede, hvilket gør at vores kunder har oplevet et markant løft i kvaliteten, i arbejdet med Google Adwords.

– Lasse Møller, Markedschef – Benjamin_Creative

Benjamin Creative

 

Vi er meget glade for vores samarbejde med Become, som har hjulpet os med at blive mere specifik på vores online kampagner samt Google Ads.

Become er utroligt dygtige og professionelle. De er gode til at have løbende dialoger for at sikre, at man er på rette vej. Hvornår end man har et problem, og hvad end det måtte være, er de klar til at rådgive. Man er i gode hænder hos Become.

– Lærke Kirstine Kjær, CBS HD-Uddannelserne

Vi har igennem de seneste par måneder arbejdet tæt sammen med Become om at sætte nogle meget niche-prægede kampagner op, som allerede performer over målsætningen. Vi havde en ambition om at opnå den ønskede effekt inden for 3 måneder, men allerede inden den første måned var gået, stod det klart, at vi allerede der ramte over det projekterede niveau.

– Nicolai Hofsø, Chief Commercial Officer, Billy

Dødspændende Zombieløb slår rekorder

Markedet for diverse forhindringsløb har i de senere år undergået en eksplosiv udvikling, hvilket har afstedkommet en høj konkurrence. Arrangører af diverse events kæmper hårdt for at at lokke deltagere til, og det er her Becomes kompetencer kommer i spil.

Se casen »

Ruby

Ruby er en cocktailbar i hjertet af København, som flere gange er udnævnt til en af de 50 bedste barer i verden.

Sådan en titel forpligter og derfor har vi designet og udviklet ny hjemmeside til Ruby.

Se casen »