• 51 91 09 99
  • Ny kunde
  • Gratis viden
  • Priser
  • Kontakt
  • Google Ads Bureau
    • Google Ads Bureau
    • Display-annoncering
    • YouTube-annoncering
    • Google Ads videoer
    • Google Ads FAQ
    • Google Grants
  • Analytics
  • Facebook Ads
  • SEO
  • Andre ydelser
    • Google Tag Manager
    • Google Optimize
    • LinkedIn annoncering
    • Bing Ads
    • E-mail automatisering
    • MailChimp
    • Foredrag
    • Webdesign
    • WordPress udvikling
    • Woocommerce
    • Læring
  • Referencer
  • Blog
  • Job
  • Om os
  • Afdelinger
  • Referencer
  • Priser
  • Gratis viden
  • Ny kunde?
  • Kontakt
  •   51 91 09 99
  • Google Ads
    • Google Ads Bureau
    • Display-annoncering
    • YouTube-annoncering
    • Google Ads videoer
    • Google Ads FAQ
    • Google Grants
  • Analytics
  • Facebook Ads
  • SEO
  • Flere ydelser
    • Google Tag Manager
    • LinkedIn annoncering
    • Bing Ads
    • E-mail automatisering
    • MailChimp
    • Foredrag
    • Webdesign
    • WordPress udvikling
    • WooCommerce
  • Info
    • Kontakt
    • Medarbejdere
    • Om Become
    • Beruf & Compell fusionerer
    • Afdelinger
    • Samfundsansvar
    • Job hos Become

SEO Bureau

Bliv fundet, når dine kunder leder

Hør mere om mulighederne

SEAS-NVE
Det kongelige teater
Drive Now
Billy
Maersk Line
ATEA
Benjamin Creative
Living Art
Dansk Flygtningehjælp
Boozt.com
Markings
Bolius
Hjortshøj Partyservice
Danmarks Filmakademi
Northside
Alzheimer foreninge
AC Perchs Thehandel
Haldor Topsoe
Paralenz
AGF
Den Gamle By
Sex og Samfund
Connect Denmark
Copenhagen Music
KD Emballage
Frederiksberg Centeret
Pantaenius
Aarhus Tech
MaxPlay
Aller
Name It
Djurslands Bank
Nybolig
Egmont
FineWines
VVS-Shoppen
Newline
Byggesagkyndig.nu
Scanpartners
VIA CPH
Abilica
Hoppekids
Audi
EG
DANexplorer
CBS
Værket
Energistyrelsen
Lime CRM
Home
Aarhus Business Collage
Fængslet

Vær til stede, når der søges i Google.

Med søgemaskineoptimering (SEO) bliver du fundet, når potentielle kunder søger efter dit brand eller produkt i søgemaskiner som Google. Become er ikke bare et SEO bureau, men et full-service digitalt marketing bureau, og vores ønske i et samarbejde er derfor, at hele dit udtryk til omverdenen er i orden.

Jo mere synlig din virksomhed eller dit produkt er, jo bedre er du stillet i kampen om kunderne. Kvaliteten af jeres kommunikation, er med til at sikre salget af produkter og ydelser.

Derfor skal du have fokus på søgemaskineoptimering (SEO) i din samlede markedsføring

Jo mere af Googles forside du “ejer”, jo større er sandsynligheden for klik til dit site og øget omsætning. Det gælder både med Googles AdWords annoncer, men også i de organiske resultater og med din firmaprofil på Google My Business.

Lad os hjælpe dig med at lægge planen og eksekvere den. Er målet at din virksomhed bliver fundet? Et produkt? Er det kun ved lokale søgninger, eller vil du findes i Tyskland? Alt dette er noget, vi sammen kan se på.

DET SIGER KUNDERNE OM BECOME SOM SEO LEVERANDØR

”Vi bruger Become til SEO, hvilket vi er super glade for. Michael arbejder utroligt struktureret og vi er aldrig i tvivl om hvem der har ansvaret for hvad. Stor anbefaling herfra!”

⭐⭐⭐⭐⭐

Jacob Ingerslev, Digital Marketing Manager – molio.dk

Vi ser SEO som et af de vigtigste værktøjer til at øge kendskabet til Net1s løsninger inden for M2M hos vores målgruppe. Arbejdet med at få vores side øverst i søgeresultaterne kræver en målrettet og kontinuerlig SEO-indsats og ikke mindst opdateret viden om, hvad de nyeste tendenser er på området. Søgemaskinerne bliver hele tiden mere intelligente og ændrer deres måde at forstå og behandle data på. Man kan derfor hurtigt bruge mange arbejdstimer på ændringer, der i sidste ende ikke giver noget resultat. I den forbindelse er Become en proaktiv sparringspartner for vores SEO-strategi, der hjælper os med at fokusere på de områder, der giver den største effekt, og med at holde os opdateret om, hvad der rører sig på SEO-området generelt.

⭐⭐⭐⭐⭐

Troels Jespersen, projektkoordinator – net1.dk

Vores tilgang til SEO

Vores tilgang som bureau, til søgemaskineoptimering (SEO) er at skabe værdi for vores kunder, gennem forskellige SEO-indsatser. Vores løsning skal bidrage til, at din hjemmeside øger sit antal af visninger og kliks i Google. Det fører til flere besøgende, leads, salg, opkald og opskrivninger til events eller nyhedsbreve.

SEO betyder at der foretages en indsats på de konkrete variable, som øger din placering i søgemaskinerne herunder Google. Denne indsats medfører, at din hjemmeside får bedre placeringer i søgeresultatsiden (SERP), hvilket øger din synlighed, som giver flere kliks. 

Der er konkurrence på at opnå gode placeringer på de forskellige søgeord. Derfor er SEO en vedvarende proces, som er en god investering at vedligeholde. 

SEO-mæssigt kan vi hos Become hjælpe med en række SEO-tiltag og -rådgivning i din markedsføring

  • Søgeordsanalyse
  • Teknisk analyse og optimering
  • Content marketing
  • Rapportering
  • Rådgivning til SEO-arbejde
  • Linkbuilding

Michael Cortzen er kampagnespecialist hos Become og ved en masse om SEO. I videoen forklarer han vores tilgang til SEO, og hvornår man ser resultaterne af søgemaskineoptimeringen.

 

Tobias Olesen

Kundechef

91 55 55 33
to@become.dk

LAD OS TAGE EN SNAK

Ring Mig Op

Hvorfor er SEO vigtigt som led i din samlede markedsføring?

SEO er en disciplin, som har til formål, at give din virksomhed mere trafik fra søgemaskinerne på baggrund af en bedre placering i SERP. 55% af alle klik går til de tre første resultater i SERP, hvor 97% aldrig klikker sig videre til side to. Derfor er der meget værdi i at ligge på side ét og gerne top tre i SERP.

Når mennesker søger på Google, er det ofte for at finde svar på konkrete spørgsmål eller finde den rigtige leverandør til et produkt. 

Du har muligheden for at ramme dine potentielle kunder tidligt i købsprocessen. Benyt din mulighed for at øge dine kunders tillid ved at give dem information af høj kvalitet gennem søgemaskineoptimeret indhold.

De kunder som ved, hvad de skal have, og der er klar til at købe, forsøger gerne at finde en leverandør via en søgning. Der kan ligge en betydelig konkurrencemæssig fordel i, at have en god placering i SERP i forbindelse med de kunder, som befinder sig langt i købsprocessen. 

Google har udviklet en algoritme, hvis mål er at levere et godt resultat for deres brugere. Derfor arbejder Google meget med at tyde brugernes intentioner med deres søgninger. Hvis en bruger søger efter svar på et problem, så vil SERP finde artikler, som måske kan besvare spørgsmålet.

Når der søges efter produkter eller ydelser, vil Google tyde dette og komme med bud på forskellige leverandører af produkterne. Som virksomhed kan man drage fordel af dette ved at have en søgemaskineoptimeret hjemmeside, blog eller webshop.

Med vores SEO-produkter kan du overlade arbejdet med søgemaskineoptimering til os. Du vil få den rette rådgivning, som gør en forskel for din virksomhed, således der skabes positive resultater. Vores abonnement-løsninger frigiver din tid, så du kan fokusere på de mere unikke og kreative faktorer for din forretning. Vi er specialister inden for digital markedsføring. Du får derfor Become som sparringspartner for din markedsføringsmæssige situation, hvor du kan trække på vores specialistviden.

Hvad gør du når dine kunder har en AdBlocker installeret og dine betalte annoncer forsvinder som dug fra solen? Så sørger du for at have implementeret en SEO-indsats, da Adblockere ikke filtrerer de organiske søgeresultater fra. SEO er på den måde en sikkerhed for, at du altid kan kommunikere til din målgruppe og fange deres opmærksomhed på Google, Bing, Duckduckgo,  og andre søgemaskiner.

Læs også YouTube SEO

Hvordan arbejder Become med SEO?

Der er mange måder, hvorpå en virksomhed kan arbejde med SEO. Hos Become interesserer vi os for en fremtidssikret og længerevarende SEO-indsats. Vi lægger derfor vægt på en indsats, hvor vi arbejder tæt sammen med vores kunder, der tager udgangspunkt i de væsentligste faktorer for rangering.

Der er over 200 faktorer for rangering på Google, så der er mange muligheder for at opnå en topplacering. Det giver mening at sortere i faktorerne for rangering, fordi der er forskel på, hvad der giver mest i forhold til SEO.

Når Become arbejder med SEO, fokuserer vi på overordnet på tre hovedkategorier:

  • De indholdsmæssige aspekter ved hjemmesiden
  • De tekniske aspekter ved hjemmesiden
  • Hjemmesidens autoritet

Inden for ovenstående kategorier, ligger der en lang række underliggende variable, der udgør, hvor et resultat lander i SERP. Kategorierne besidder en naturlig berøring, som gør det essentielt at arbejde med alle tre. Det er vigtigt, at se holistisk på sin markedsføring og herunder også SEO.

Det konkrete arbejde med at søgemaskineoptimere landingssider handler grundlæggende om, at optimere hjemmesidens indhold, teknik og autoritet. Dette arbejde sikrer, at din hjemmeside er relevant i forbindelse med de søgninger som brugerne foretager. Arbejdet skal på den måde sikre bedre placeringer på Google, som i sidste ende kan betyde mere trafik og salg for din virksomhed.

Vores arbejde er funderet i vores viden som specialister inden for markedsføring, og best practises inden for søgemaskineoptimering. Derved består arbejdet i at analysere, hvad der skal gøres indholdsmæssigt, teknisk og autoritetsmæssigt på hjemmesiden. Det gør vi gennem en datadrevet tilgang, hvor data er grundlaget for vores beslutninger. 

I SEO-arbejdet lægger vi særligt vægt på følgende elementer:

  • En eksekverbar søgeordsanalyse
    • LSI-analyse, så du ved, hvad du skal skrive i dine tekster og rådgivning om brugen af LSI-analyserne
  • Hastighedsoptimering af hjemmeside med fokus på tung javascript, css og billeder
  • Schema Markup / Structured Data 
  • Hjemmesidens responsivitet og dermed mobilvenlighed
  • Indholdets kvalitet og længde på hjemmesiden
  • Linkbuilding, domæne alder og side-kvalitet
  • Oprydning på hjemmesiden: 404-sider, 301 redirects, ekstern link-spam og døde links
  • Optimerede billeder på hjemmesiden med fokus på img-alt-tags
  • Lokal SEO
  • Meta beskrivelser og -titler

SEO er en iterativ proces, hvor der løbende kan analyseres og optimeres på forskellige variabler. På den måde er vi med til at sikre jeres progression løbende når det gælder jeres markedsføring i forhold til søgemaskinerne. 

Hos Become ønsker vi at skabe længerevarende relationer, hvor vi skaber værdi på den lange bane med søgemaskineoptimering. Det er vores mål, at din organisation blomstrer på baggrund af vores ekspertise omkring SEO og din viden omkring din niche. Det er vores erfaring, at det er i det længerevarende forhold, hvor værdien skabes.

Google Search Console er et vigtigt værktøj i ethvert SEO-arbejde, hvad enten du kører WordPress, Wix, Umbraco, Prestashop eller Squarespace, så anbefaler vi altid at du har Google Search Console installeret på dit website.

Hvordan arbejder vi med en hjemmesides autoritet?

Become arbejder med hjemmesidens autoritet på flere måder. Der er elementer, som har større betydning end andre. Derfor er det vigtigt at prioritere, hvad der skal laves først. På den måde sikrer vi, at din virksomhed kommer godt fra start.

Indholdet på hjemmesiden er det vigtigste element i forhold til SEO og markedsføring generelt. Det er her, hvor de vigtigste byggesten i forbindelse med trafik og konverteringer skabes. Vi rådgiver derfor også herom når det gælder autoritet, således den samlede SEO-indsats bliver så relevant som muligt.

Det gode indhold giver mulighed for at modtage links og linke ud til relevante kilder i forhold til indholdet. Derudover giver det også mulighed for intern backlinking frem og tilbage når det er relevant. Links er vigtige i forbindelse med at øge synligheden i SERP, hvilket kan give mere trafik og dermed salg. 

Become arbejder også med det som vi kalder ødelagte links eller broken linkbuilding. Hvis du har disse ødelagte links, som linker til din hjemmeside, så kan der være meget værdi at hente ved at foretage de rigtige tiltag. Det er derfor essentielt at lokalisere disse broken links, der i udgangspunktet ikke skaber den værdi de har muligheden for.

En anden måde vi arbejder med hjemmesidens autoritet på er anmeldelser internt og eksternt på hjemmesiden. Selvom det nogle gange betyder, at det ikke er en direkte rangeringsfaktor, så har det en betydning for jeres samlede forretning. Det arbejde vi laver her, kan altså være med til at skabe mere salg på trods af det ikke direkte påvirker jeres rangering på Google at fokusere på eksterne anmeldelser. Det giver bestemt troværdighed, at kunderne får svar i Google Reviews og på Trustpilot, fordi det giver andre kunder vished om, at I interesserer jer for jeres kunder.

Hvilke CMS-systemer er vi specialiseret i angående SEO?

Overordnet set kan vi yde rådgivning om SEO i forhold til alle CMS-systemer, da der er nogle generelle regler, som altid går igen. Vores rådgivning afhænger derfor ikke af, hvilket CMS-system din organisation benytter.

I forhold til eksekveringen af SEO, er vi specialiserede i flere CMS-systemer, særligt WordPress. Vi er også velbevandrede i systemer som Umbraco, Prestashop, Wix og Squarespace. Vi anbefaler for det meste WordPress fordi systemet er så åbent og har så mange muligheder.

Systemer som Umbraco, Prestashop, Wix og Squarespace er ikke noget problem for vores SEO-specialiserede marketingspecialister hos Become. Vi kan eksekvere SEO fra A-Z og rådgive dig i forhold til jeres ønsker angående placeringer i SERP, samt hvilke typer af struktureret data (Schema.org), der passer til jeres forretning.

Skulle vi vælge et andet system SEO-mæssigt end WordPress, kan Umbraco være et godt bud, da det er Open Source og udviklet i .net, samt har mange exceptionelle muligheder SEO-mæssigt præcist som WordPress. I sidste ende afhænger valget af CMS desuden af dit behov og kompetencer, så det er slet ikke sikkert du har brug for en enorm løsning. Lad os vejlede dig herom og være din sparringspartner på hele din markedsføring.

Hvornår bør jeg overveje at fokusere på SEO?

Beslutningen om at komme i gang med SEO, kan være en udfordring. Det kan der være mange årsager til. En af de årsager som vi møder hos Become er spørgsmålet om, hvor hurtigt SEO virker. 

Dette spørgsmål afhænger meget af konkurrencen på de enkelte søgeord. Derfor indleder vi ofte med en søgeordsanalyse så vi har et overblik over den samlede SEO-indsats. Det giver et overblik over de muligheder der er, hvorefter der samtidig kan foretages en vurdering af, hvor indsatsen skal lægges. Uanset om der er tale om optimering af en ny hjemmeside eller at arbejde videre med den gamle hjemmeside, så kan vi sørge for at det grundlæggende for de gode placeringer i Google er på plads.

SEO-indsatsen er ofte længerevarende, men i nogle tilfælde kan SEO også fungere på den korte bane. Det afhænger blandt andet af din niche og din domæneautoritet. 

Som Google Ads Bureau anbefaler vi ofte en kombination af Google Ads og SEO, for at sikre et kontinuerligt flow af kunder til din virksomhed på kort og lang sigt. Vi ser et sporingssetup baseret på Google Analytics som en essentiel del af din markedsføring. Med sporing i Google Analytics, kan vi sammen med dig måle effekten af jeres SEO- og markedsføringsinsdats, samt opsætte konverteringsmål såsom salg af varer og formularudfyldelser. Det giver os et overblik over, hvad der virker i markedsføringen af jeres varer og ydelser, samt hvad vi kan skrue på for at øge jeres ROAS. 

VÆLG EN MARKETINGPAKKE

Eksempel 2

Fra 6.650 kr. pr md
  • Facebook Ads optimering
  • Google Ads optimering
  • Løbende overvågnining
  • Månedlig rapport og gennemgang af denne
Få mere at vide

Eksempel 3

Fra 10.450 kr. pr md
  • Google Ads optimering
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Løbende overvågning
  • Månedlig rapport og gennemgang af denne
Få mere at vide

Eksempel 4

Fra 23.000 kr. pr md
  • Google Ads optimering
  • Facebook Ads optimering
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • LinkedIn Ads optimering
  • Rådgivning & strategi
  • Løbende overvågning
  • Månedsmøde med status
Få mere at vide

LAD OS TAGE EN SNAK

Henrik Sporh Christiansen

Partner

26 70 36 94

hc@become.dk

Ring Mig Op

Become

CVR: 33588461
info@become.dk
51 91 09 99

Become Aarhus

Sønderskovvej 7
8520 Lystrup
71 99 75 15

Become København

Frederiksberg Allé 104,2.
1820 Frederiksberg C
91 55 55 33

Become Holstebro

Nørregade 51
7500 Holstebro
30 73 59 72

Client Partners Verified

Modtag vores nyhedsbrev

om digital markedsføring

Nyhedsbrev footer