Digital markedsføring Google Ads SEO-specialister Sociale medier Tech & tracking

Kontakt os: +45 51 91 09 99

Tracking & analyseopsætning

Få det optimale ud af din data
Tracking & analyseopsætning
Mål og optimér din markedsføring

Jo mere du ved om dine brugere, desto bedre kan du optimere din hjemmeside, så den passer bedst muligt til deres behov. Tracking af dine brugere og analyse af din data er enormt værdifuld for alle, der arbejder med markedsføring. 

Som annoncør og hjemmesideejer gælder det om at have så meget relevant data som overhovedet muligt, så du kan træffe databaserede beslutninger fremfor blot at følge mavefornemmelser. Ikke at data kan fortælle os alt – men det kan fortælle en masse. 

Hos Become er vi specialister i tracking, dataanalyse og optimering. Har du brug for hjælp, så tag fat i os til en uforpligtende snak. 

Virksomheder, der stoler på vores service

Skab værdi med tracking og dataanalyse 

Med en Google Analytics 4 opsætning kan du måle, analysere og optimere værdien af trafikken på din hjemmeside. Hvis ikke du gør det, risikerer du at spilde tid og penge på din online markedsføring.

Google Analytics er suverænt det mest udbredte webanalyse-værktøj og bruges på millioner af hjemmesider og webshops. En god opsætning udviklet af Become, kan give dig værdifuld indsigt.

Hvis den bliver implementeret og brugt korrekt, er en Google Analytics opsætning nemlig en sand guldmine af indsigt om bl.a. din målgruppe, dine trafikkilder, dine landingssider og værdien af din hjemmeside og markedsføring. 

På baggrund af din tracking og analyseopsætning kan du hjælpe dine besøgende til at konvertere oftere og bedre. Faktisk kan du spore og optimere hele kunderejsen, hvis din tracking er opsat korrekt. 

Læs mere om Google Analytics her

Cookieregler og GDPR

Som hjemmesideejer er det vigtigt at have styr på sine cookies, så du kan tracke dine brugere lovligt. Alt sporing skal opsættes, så det kun bliver tracket, hvis brugeren giver samtykke til det. 

Du skal opsætte et cookiebanner, der kun lægger de cookies, som brugeren giver tilladelse til. Cookiebanneret skal give samme incitament til at acceptere som til at fravælge sporing før, at den er helt lovlig. Derudover skal brugeren kunne give adgang til kun at have udvalgte cookies på sin computer eller mobil. Brugeren skal derudover altid kunne trække sit samtykke tilbage, og brugeren må ikke blive sporet før personen aktivt har givet samtykke til det. 

I bund og grund går det hele ud på, at brugerne ikke må trackes – med mindre de aktivt har givet samtykke til at blive sporet. 

Du kan læse mere om cookieregler og GDPR her.

Become tilgang til dataanalyse 

Hos Become er vi vilde med data og tracking, men vi ved også, at ikke alt kan måles. Derfor er vores rådgivning baseret på både data, forretningsforståelse og god mavefornemmelse – sådan en får man nemlig efter mere end 11 år i branchen.

Ingen binding – du ejer selv dataen 

Vores samarbejde med vores kunder bygger på tillid. Derfor har vi ingen lange bindingsperioder, og det er selvfølgeligt jer selv, der ejer jeres data. 

Det gør, at hvis du mod forventning skulle være utilfreds, kan du let opsige samarbejdet. Det har vi tillid til, at du ikke gør. Vi er her for at hjælpe.

Langt de fleste af vores kunder har et igangværende abonnement på ubestemt tid. Det har de, fordi de oplever, at de får værdi for pengene og kan lide vores samarbejde. 

Vi gør ikke tingene sværere, end de er

For at være en god specialist, må man også være en god formidler. Vi forventer derfor, at alle vores medarbejdere kan præsentere resultater, forklare processer og skabe gode kunderelationer.

Vi gør en dyd ud af ikke at gøre tingene sværere, end de er. Derfor fremlægger vi resultaterne i vores løbende rapporteringer, hvor du kan altid stille spørgsmål.

Som kunde får du direkte adgang til en eller flere faste specialister, så du altid kan ringe til en, du kender – og som kender dig. Der er ingen mellemled. Vi står altid til rådighed, hvis du har brug for sparring eller lokummet brænder. 

Brug for hjælp?

Hos Become vil vi hellere end gerne hjælpe dig med din markedsføring, med din tracking og med at analysere og kortlægge resultaterne løbende. 

Kontakt os for en uforpligtende snak. 

Indholdsfortegnelse

Del opslaget:

Skal vi tage en uforpligtende snak?

Tobias Olesen

Kundechef & Partner