192 dages B2B kunderejse? Sådan fastholder du kundernes interesse i dig
Ifølge tal fra DreamData tager det typisk 192 dage at lukke salget med en B2B-indkøber, fra de besøger websitet. Og de kræver hele 31 touchpoints, inden salget faktisk er i hus på tværs af B2B-industrier.
Det er mere end de fleste tror, og derfor er der mange der taber kunder på gulvet fordi at de tror at kundeemnerne har droppet at købe. Men det har de ikke – de er bare lang tid om at beslutte sig.
- Hvordan skal du fastholde din kundes interesse, når kunderejsen kan strække sig over et halvt år?
- Hvad for noget indhold kan du bruge?
- Hvilke kanaler skal du bruge?
- Og hvilke data skal du bruge til at gøre din B2B markedsføring bedre og mere effektiv?
Få svar på disse spørgsmål i vores kommende webinar, hvor vi går i dybden med B2B kunderejsen og bliver konkrete med online marketing strategier og taktikker.
Vi gik live d. 29. august 2024.
Se webinaret nedenfor.