Digital markedsføring Google Ads SEO-specialister Sociale medier Tech & tracking

Kontakt os: +45 51 91 09 99

WEBINAR

Crash course i shitstorms på sociale medier (Webinar med Digital Handel)

Crash course i shitstorms på sociale medier

Christian Bitz, Imerco, Jensens Bøfhus og Københavns Zoo har alle prøvet det: At havne i en shitstorm på de sociale medier. Hvordan håndterer man det bedst? Skal man lukke for kommentarer? Stå fast på sin holdning? Sige undskyld? Til dette webinar får du et crash course i krisehåndtering, hvis du skulle havne i en shitstorm.

Tonen på nettet er hård og en fejl i dit produkt eller en uheldig kommentar fra en medarbejder kan lynhurtigt udvikle sig til en storm af utilfredse kunder på sociale medier. Det påvirker dit brand, din forretning og i sidste ende din indtjening. Hvordan kan du stoppe en shitstorm før den løber løbsk? Det er det, webinaret handler om.

Vi afholder webinaret i samarbejde med Digital Handel.

Se eller gense webinaret her >>

Webinaret giver dig svar på:

  • Hvad er en shitstorm og hvor stort er problemet?
  • Trends og tendenser – og konkrete eksempler
  • Hvad gør du før, under og efter en shitstorm?
  • Hvordan svarer du, skal du undskylde og hvad hvis det er løgn?
  • Den positive vinkel på shitstorms
  • Spørgsmål og dialog

Fordragsholdere

No data was found