Hvad kan den nyeste benchmarkdata lære os om B2B-marketing?
Vil du vide, hvordan du bruger data fra Dreamdatas nye benchmarkrapport til at løfte din LinkedIn-annoncering og skabe bedre resultater i din B2B-marketing?
Tilmeld dig vores webinar, hvor Lars Skjoldby sammen med Steffen Hedebrandt fra Dreamdata dykker ned i de vigtigste indsigter fra Dreamdatas LinkedIn Ads Benchmarks Report 2025. Vi udpeger de vigtigste pointer og fortæller, hvordan du som B2B-marketingchef kan omsætte tallene til konkrete handlinger.
Styrk din B2B-marketing med benchmark-data
På webinaret bliver du klogere på de nyeste benchmarkdata for B2B, og hvordan du kan bruge dem strategisk. Vi dykker ned i, hvordan den typiske B2B-kunderejse ser ud i 2025 – og afslører, hvorfor den er længere og mere kompleks, end mange tror.
Du får indsigt i, hvilke kanaler der er bedst til at påvirke nye deals i din pipeline, og hvordan LinkedIn Ads udvikler sig – både ift. budgetter, performance og ROAS. Endelig får du konkrete metoder til at måling, så du kan få mere ud af dine marketingkroner.
Webinaret er relevant for alle, der arbejder med marketing i en B2B-virksomhed – uanset om du er marketingchef, salgschef eller marketingmedarbejder.
Webinar afholdes i samarbejde med Dreamdata. Vi går live d. 14. maj kl. 10.

Tilmeld dig webinaret nedenfor.