Digital markedsføring Google Ads SEO-specialister Sociale medier Tech & tracking

Kontakt os: +45 51 91 09 99

WEBINAR

Fysisk oplæg: De 5 største udfordringer i B2B marketing – og hvordan du tackler dem

Hvordan løser vi de største udfordringer i B2B marketing?

Som marketingchef- eller ansvarlig i en B2B-virksomhed står du med ansvaret for at skabe vækst gennem en marketingindsats, der både skal engagere beslutningstagere og hjælpe potentielle kunder gennem komplekse købsrejser. Du kan derfor nok genkende, at det kan være udfordrende, når kunderejsen er lang og kompleks. Det kan være svært at nå ud til potentielle kunder og overbevise dem om at købe. Og du oplever måske, at gamle B2B marketing-taktikker ikke er så effektive længere.

På dette oplæg lærer du om de fem største udfordringer, vi ser i B2B-marketing – og vigtigst af alt, hvordan du kan løse dem. Du kommer hjem med konkrete løsninger på disse udfordringer, så du kan tilpasse jeres marketingstrategi og styrke jeres pipeline til fremtiden.

Oplægget er relevant for marketingchefer, CMO’s og marketingansvarlige i B2B-virksomheder, der arbejder med forretning, salg og marketingstrategi.

Program for eventet

Eventet finder sted onsdag d. 21. maj 2025.

  • 08:30 – 09:00: Drop-in, morgenkaffe og bagværk
  • 09:00 – 10:15: Lyt til oplæg “De 5 største udfordringer i B2B marketing – og hvordan du tackler dem”
  • 10:15 – 10:30: Åbent for spørgsmål og debat


Hvis I vil blive hængende efter, er der mulighed for at netværke med hinanden, og vi står klar til at svare på flere spørgsmål.


Praktisk

Pris: Det er gratis at deltage – husk tilmelding.

Tid: Onsdag d. 21. maj kl. 8.30.

De fysiske events finder sted på vores kontorer i København, Aarhus, Roskilde og Holstebro.

København
Bag Elefanterne 1, 1799 København V

Aarhus
Skejby Nordlandsvej 309, 8200 Aarhus N

Roskilde
Ringstedvej 2, 1. sal, 4000 Roskilde

Holstebro
Nupark 51, Bygning C, 7500 Holstebro.

Tilmeld dig oplægget nedenfor.

Webinaret giver dig svar på:

Oplægget giver svar på:

  • Hvordan du tackler de 5 største udfordringer i B2B marketing
  • Hvordan du kan tilpasse din marketingstrategi til aktuelle tendenser
  • Konkrete løsninger til at styrke din salgs-pipeline
  • Effektive strategier og taktikker til at engagere og konvertere leads
  • Tid til spørgsmål, dialog og sparring med ligesindede

Fordragsholdere

Michael Bertelsen

Kommerciel konsulent

Susanne Østergaard

Marketingspecialist

Lars Skjoldby

Kontorchef & Partner

Tobias Olesen

Kundechef & Partner