Løft din LinkedIn tilstedeværelse fra organisk rækkevidde til målrettet annoncering
Arbejder du med sociale medier, og vil du gerne knække koden til, hvordan du får mest mulig ud af din markedsføring på LinkedIn?
Så er dette webinar relevant for dig – uanset om du er B2C eller B2B virksomhed og arbejder med kommunikation, HR, branding eller noget helt fjerde.
Webinaret har fokus på den tekniske del bag LinkedIn annoncering og vil komme ind på praktiske ting som, opsætning af annoncer, målgruppesegmentering samt hvordan du bruger den data, du får til at optimere dine annoncer.
Tricks til effektiv målgrupper og annoncer
Bliv klogere på hele annonceprocessen fra oprettelse af kampagnegrupper til enkelte kampagner og annoncer. Vi dykker også ned i, hvordan forskellige annoncetyper bidrager til øget bevidsthed, lead-generering eller konverteringer på jeres hjemmeside.
Det særlige ved LinkedIn er, at målgruppesammensætningerne er næsten uendelige. Du kan segmentere målgrupper ud fra fx titler, geografi eller anciennitet og ramme ret præcist. Vi kigger nærmere på, hvad der er af fordele og ulemper ved en snæver og en bred målgruppe, samt hvordan du sammensætter segmenter til netop jeres budskaber.
Vi gik live d. 19. november 2024.
Se webinaret nedenfor.