Vil du i gang med at annoncere på Facebook og Instagram, men er lidt usikker på, hvordan du skal starte?
Det kan virke overvældende at lære Meta at kende og navigere i de mange til- og fravalg ved annonceopsætningen, men for langt de fleste er det en god investering at annoncere på sociale medier.
Ifølge DR’s medieudviklingsrapport for 2024 bruger 61% af alle danskerne mellem 15-75 år Facebook dagligt, mens 37% bruger Instagram dagligt. Det gør Facebook og Instagram til de to mest anvendte sociale medieplatforme blandt danskerne – og det er et kæmpe potentiale, du kan udnytte.
Vi hjælper dig godt i gang med at annoncere på Facebook og Instagram.
Din guide til Meta-annoncering
Deltag i vores webinar, hvor vi viser dig, hvordan du kommer godt i gang med annoncering på Meta. Webinaret er for begyndere, så vi starter helt lavpraktisk med at du opretter en Facebook- eller Instagram-side og en Business Manager.
Herefter dykker vi ned i opbygning af annoncer, udvikling af effektive strategier, skabelse af engagerende indhold og målretning af den helt rigtige målgruppe – alt sammen tilpasset dig, der er ny inden for området.
Der vil også være rig mulighed for spørgsmål og dialog.
Vi gik live d. 18. marts 2025.
Se webinaret nedenfor.