Vil du blive klogere på fremtidens performance marketing? Så lyt med på vores webinar d. 16. april.
Performance marketing har været en af de hurtigst voksende discipliner inden for markedsføring af både B2B og B2C. Performance-kanalerne er blevet en stor del af de flestes marketingmix, og nye begreber som ‘ROAS’ og ‘ROI’ er efterhånden blevet allemandseje.
Det er især den store mulighed for måling, der på papiret har været en stor succes for mange. Vi har sort på hvidt kunne dokumentere, at 1 kr. brugt har været 10 kr. i gevinst.
Men verden ændrer sig og det gør performance marketing også.
Det er teknisk blevet sværere at tracke bl.a. pga. cookie-lovgivningen. Omsætningskronerne er for mange blevet færre, og der er på samme tid hård kamp om kunderne.
Derfor erklærer vi performance marketing, som vi kender det, dødt. Performance marketing er nødt til at udvikle sig for at forblive relevant.
Er du nysgerrig på, hvordan fremtiden inden for performance marketing ser ud? Hvad du selv kan gøre, og hvordan du skal gribe det an? Så lyt med på vores webinar, når direktør for Become, Bjarke Bekhøj, deler ud af sin viden.
Vi gik live d. 16. april 2024.