Digital markedsføring Google Ads SEO-specialister Sociale medier Tech & tracking

Kontakt os: +45 51 91 09 99

WEBINAR

Thought leadership med organisk LinkedIn – 5 tips til større synlighed

Personlige profiler på LinkedIn er et organisk sweet spot for at bygge et brand – både personligt og for virksomheder.

Alligevel er der et overflødighedshorn af undskyldninger for ikke at poste – og de lyder nogenlunde ens på tværs af ansættelsesforhold og stillingsbetegnelse:

  • Alle andre er meget bedre end dig.
  • Ingen er jo interesserede i det, du ved.
  • Det er sygt pinligt, hvis ingen liker dit opslag.
  • Det er svært at finde på (godt) indhold.
  • Du er jo ikke kommunikatør.

Sandheden er bare …

At det eneste, der står i vejen for din synlighed på LinkedIn, er dit eget imposter syndrom. Det gør vi noget ved nu.

LinkedIn er nemlig en af de få tilbageværende kanaler, hvor du kan komme rigtig langt ud uden brug af annoncekroner, og så er det en prima platform til personlig branding, uanset om du er ghostwriter, selvstændig, ansat eller chefen for det hele.

I dette webinar får du håndgribelige metoder til at positionere dig som en, der ved noget om noget, ved hjælp af godt, engagerende indhold på LinkedIn – også selvom du ikke arbejder med marketing eller kommunikation.

Kommer I bare til at sige, at ChatGPT skal skrive alle mine tekster? 

Nej, det gør vi selvfølgelig ikke. I stedet får I en håndfuld do’s and don’ts til at bruge AI, og Pernilles begrundelse for, hvorfor I skal behandle det som et hjælpemiddel, og ikke som en ghostwriter.

Vi gik live d. 3. april 2025.

Se webinaret nedenfor.

Webinaret giver dig svar på:

  • 5 tips til at opnå større synlighed på LinkedIn – organisk
  • Konkrete metoder og idéer til at skabe engagerende indhold
  • Gode råd til personlig branding og positionering 
  • Indsigt i LinkedIns potentiale som organisk kanal
  • Hvorfor du ER interessant – og ikke pinlig
  • Do's and don'ts til at bruge AI

Fordragsholdere

Pernille Vembye Madsen

Marketingspecialist

Se webinaret her

Play Video

Fordragsholdere

Del opslaget:

Pernille Vembye Madsen

Marketingspecialist