Digital markedsføring Google Ads SEO-specialister Sociale medier Tech & tracking

Kontakt os: +45 51 91 09 99

Become Blog

Kari Traa har taget konstruktiv kritik til sig

Du har muligvis hørt om Kari Traa – og har en halv garderobe fyldt med lækkert træningstøj af mærket. Hvis ikke, så kommer Kari Traa med grunden til, hvorfor du netop skal købe dit træningstøj af dem.

Kari Traa har sin oprindelse fra Norges fjelde, hvor en dygtig skiløber ved samme navn designede og opfandt de lækre produkter. I forbindelse med kulde, sne og sine skiløb begyndte hun at strikke sine egne huer, som blev populære blandt venner, bekendte og andre skiløbere. Disse designs blev så populære, at Kari Traa mærket fik sin begyndelse.

Det populære ved mærket og produkterne er, at sportstøjet er designet til at passe perfekt til de feminine former – samtidig med at være i stand til at klare de hårde krav, der er til træningstøjet for den aktive, sporty og eventyrlystne livsstil. En af de meget populære serier af Kari Traa er Butterfly serien. Der er produkterne lavet af 95 % polyamid og 5 % elastan, som er med til at gøre sportstøjet hurtigtørrende med svedtransporterende egenskaber. Hele serien er sømløs og er derfor rigtig behagelig at træne i. Serien har da også flere gange vundet prisen for ”Bedst i test”.

Ved produkter, der er testet til at være de bedste, er der dog altid forbedringer til, da alt skal være det bedste. Så efter henvendelser fra brugere af produkterne, lavede Kari Traa nogle forbedringer ved serien Butterfly til kollektionen til 2014. Ved toppene var problemet, at de krøb op under træning – så dette problem har Kari Traa løst ved at sy en silikonerib i kanten af toppene, som modvirker, at den kan krybe op under træning. Der er også lavet forbedringer i ryggen, hvor der er lavet nye vævninger, der støtter og giver endnu bedre pasform og komfort under træning. Når man alligevel er i gang med forbedringer i et produkt, kan man lige så godt gøre det gældende i alle produkter. Derfor har Kari Traa også lavet forbedrede vævninger i deres capri bukser fra hoften og ned, som støtter og giver god komfort til benet.

Den populære serie har Dinsport.dk, derfor valgt at forhandle på sin hjemmeside, da Dinsport udelukkende har udvalgt Kari Traa på baggrund af deres prisvindende sportstøj med den høje fokus på pasform og komfort under træning. Det er derfor ikke tilfældigt, at den nye forbedrede kollektion i 2014 af Butterfly serien kan findes på Dinsport.dks hjemmeside. Den forbedrede serie af Butterfly kan kendes ved, at de hedder II. F.eks. fører Dinsport.dk disse Kari Traa Butterfly Tee ll.

Dinsport.dk er en webshop for alle, der har brug for udstyr til træningen. Der kan købes alt træningsudstyr til den aktive fitness udøver samt træningsudstyret til din yndlingssport til både ude- og indendørsbrug.

Indholdsfortegnelse

Del opslaget: