I slipstrømmen på offentliggørelsen af Michelin-stjerner til de nordiske restauranter 18. februar 2019 har Compell kigget nærmere på de danske gourmet-restauranters digitale markedsføring. Resultatet var forbavsende dårligt.
Om restauranternes digitale markedsføringsindsats siger Bjarke Bekhøj fra Compell:
”Det tyder på, at de lever højt på brandet. Men ikke deres eget – Michelin-brandet. Og det er farligt, for når de ikke samtidig tager ejerskab over deres brand, så bliver det skrøbeligt. Hvad nu, hvis de får færre eller ingen stjerner næste år?”
Klik her og læs hele pressemeddelelsen
Klik her, hvis du vil se nærmere på analysen
Du kan også se graferne, der hører til analysen
Billeder og grafik til redaktionelle formål
Ønsker du yderligere kommentarer? Kontakt Bjarke Bekhøj, direktør for Compell ApS.
bb@compell.dk
+45 61 72 71 45
Læs også nærmere om en god Google Analytics opsætning fra Become.