Vi vil hos Become anbefale at lytte nu!: Mobil, mobil, mobil! Der har været så meget fokus på vores kære mobiler i forbindelse med marketing, og dette er endnu en artikel i samme genre. Men nu skulle de mange års hype om flere og flere mobile søgninger altså været nået så langt, at de fleste søgninger nu bliver fortaget fra smartphones.
Comscore har fremlagt data baseret på milliarder af søgninger på tværs af platforme på det amerikanske marked, og her viser tallene, at søgninger nu oftere bliver foretaget på mobilen frem for computeren.
Derfor kommer der her en fredagsopfordring:
Tjek hvordan dine marketingtiltag samarbejder med smartphones!
Er dine kampagner mobilvenlige? Nyhedsbreve, AdWords, landingssider, Facebook ads, performance og maksimering heraf.
Ja, listen er meget meget længere for ting, der skal hænge sammen med smartphones og ikke mindst hvordan du også får det meste ud af hver enkel type søgning og besøg til dit website på tværs af platforme.
Spiller dine marketingtiltag sammen med mobile platforme – eller er du i tvivl? Ring eller skriv til os hos Become, og lade os kigge på sagerne.