Google har for nyligt lanceret en udvidet udgave af Google Partners, Google Premium Partner, og det er vi stolte af at være blevet en del af.
Vi er blevet Google Premium Partner, fordi vi blandt andet administrerer en betragtelig mængde annonceringskampagner i Google, som skaber gode resultater og glade kunder.
Dette betyder, at vi har tæt dialog med Google, når det gælder udvikling. Vi modtager samtidig ekstra support fra Google, og vi har adgang til specialister og relevant viden.
Ved at være Google Premium Partner giver det virksomheder og potentielle kunder en sikkerhed i, at vi er eksperter inden for online annoncering, og det gør det samtidig nemmere for dem at finde frem til os, hvis vi matcher deres markedsføringsmæssige behov.
Om Google (Premium) Partners
Google introducerede til Google Partners for tre år siden med det formål at hjælpe virksomheder med at skabe kontakt til blandt andet bureauer med forstand på online annoncering. De bedste inden for dette felt kunne blive Google Partners ved at dokumentere, at de var opdaterede med den sidste nye viden, og at de havde glade kunder.
Google Partnere kan opnå specialiseringer inden for fem områder, så virksomheder nemt kan finde den partner, der matcher deres annonceringsmæssige behov:
- Søgeannoncering
- Mobilannoncering
- Videoannoncering
- Displayannoncering
- Shopping-annoncering
Nu er det så muligt også at blive udvidet til Google Premium Partner, så bureauerne bedre kan differentiere sig fra hinanden.