Event for kultur- og oplevelsesbranchen
Den 19. september inviterer vi til fysiske events på vores fire kontorer i København, Aarhus, Roskilde og Holstebro.
Formålet er at gøre dig klogere på på, hvordan man i en digital fremtid kan tiltrække og fastholde gæster og publikum.
Eventet er relevant for direktører og marketingansvarlige i kultur- & oplevelsesbrancen. Jer, der lever af at tiltrække besøgende og sælge billetter til gæster og publikum. Fx museer, teatre, forlystelsesparker, spillesteder, sportsklubber og festivaller.
Sådan tiltrækker vi fremtidens gæster
Sidder du i en kultur- eller oplevelsesvirksomhed og arbejder med markedsføring? Så er dette event relevant for dig.
Vi har gennem mange år specialiseret os i turisme- og kulturbranchen, hvor vi har hjulpet små og store virksomheder med at tiltrække besøgende gennem online marketing. Det gælder bl.a. Den Gamle By, Bakken, AGF, Det Kongelige Teater, Værket, Givskud Zoo, AaB og mange flere.
Derfor vil vi gerne dele ud af vores erfaringer med, hvordan du kan bruge digital markedsføring til at løse de udfordringer, du sidder med, hvis du er som oplevelses/turisme/kultur-virksomheder er flest.
Program for eventet
Eventet finder sted torsdag d. 19. september 2024.
- O8:30 – 09:00: Drop-in, morgenkaffe og croissanter
- 09:00 – 10:15: Lyt til oplæg “Sådan tiltrækker vi fremtidens gæster”
- 10:15 – 10:30: Åbent for spørgsmål og debat
Hvis I vil blive hængende efter, er der mulighed for at netværke med hinanden, og vi står klar til at svare på flere spørgsmål.
Praktisk
Pris: Det er gratis at deltage – husk tilmelding.
Tid: Torsdag d. 19. september kl. 8.30.
Sted: De fysiske events finder sted på vores kontorer i København, Aarhus, Roskilde og Holstebro.
København
Bag Elefanterne 1, 1799 København V
Aarhus
Skejby Nordlandsvej 309, 8200 Aarhus N
Roskilde
Ringstedvej 2, 1. sal, 4000 Roskilde
Holstebro
Nupark 51, Bygning C, 7500 Holstebro.