Djurslands Bank indgik et samarbejde med Compell, fordi de så en mulighed for at supplere deres kampagne: “Noget sundt har ramt Aarhus” med et stærkt online aspekt.
Kampagnen havde fokus på at udbrede kenskabet til, at Djurslands Bank er en sund bank, og alle kampagnens aktiviteter var målrettet lokalområdet i Århus. Banken kørte blandt andet kampagnen via bannere på byens busser, ligesom de afholdt en række aktiviteter i lokalområdet. De delte for eksempel æbler ud til årets Kapsejlads.
Kombiner offline med online, og kom bedre ud med dit budskab!
Compell bød ind med vores ekseptertise indenfor online marketing, og vi stod i kampagneperioden for bannervisninger online. Mens kampagnen kørte, blev onlinebanneret vist flere millioner gange, målrettet internetbrugere i Århus og omegn.
Målet var både at skabe en forstærkende effekt ved at ramme folk, der sandsynligvis også stødte på kampagnen i bylandskabet eller via aktiviteterne. Samtidigt sørgede visninger af online bannere for, at der blev booket flere møder i banken, at flere folk deltog i Djurslands Banks kampagnekonkurrencer og budskabet kunne nå længere ud og trænge dybere ind.
Kunne du tænke dig at støtte din offline marketing med online aktiviteter?
[button size=”small” bgColor=”green” link=”http://www.compell.dk/kontakt”]Kontakt os og hør mere om, hvordan vi kan hjælpe dig »[/button]