• 51 91 09 99
  • Ny kunde
  • Gratis viden
  • Priser
  • Kontakt
  • Google Ads Bureau
    • Google Ads Bureau
    • Display-annoncering
    • YouTube-annoncering
    • Google Ads videoer
    • Google Ads FAQ
    • Google Grants
    • Google Shopping
  • Analytics
  • Facebook Ads
  • SEO
  • Andre ydelser
    • Google Tag Manager
    • Google Optimize
    • LinkedIn annoncering
    • Bing Ads
    • E-mail automatisering
    • MailChimp
    • Foredrag
    • Webdesign
    • WordPress udvikling
    • Woocommerce
    • Læring
  • Referencer
  • Blog
  • Job
  • Om os
  • Afdelinger
  • Referencer
  • Priser
  • Gratis viden
  • Ny kunde?
  • Kontakt
  •   51 91 09 99
  • Google Ads
    • Google Ads Bureau
    • Display-annoncering
    • YouTube-annoncering
    • Google Ads videoer
    • Google Ads FAQ
    • Google Grants
    • Google Shopping
  • Analytics
  • Facebook Ads
  • SEO
  • Flere ydelser
    • Google Tag Manager
    • LinkedIn annoncering
    • Bing Ads
    • E-mail automatisering
    • MailChimp
    • Foredrag
    • Webdesign
    • WordPress udvikling
    • WooCommerce
  • Info
    • Kontakt
    • Medarbejder
    • Om Become
    • Beruf & Compell fusionerer
    • Afdelinger
    • Samfundsansvar
    • Job hos Become

Sociale medier

Ældre dato (11 maj 2020)
Vær opmærksom på at dette indlæg er af ældre dato, læs derfor med hensyn og en vis skepsis da den digitale udvikling som bekendt jo går meget stærkt.
Er du i tvivl eller ønsker du at have noget uddybet så kontakt os gerne.

 

Facebook-bureau i København og Aarhus


Become er et Facebook bureau i Frederiksberg, København, som laver facebook annoncering

Ja, du læste rigtigt!

Become er beliggende i Aarhus, Holstebro og Frederiksberg, København, og vi har ingen lang binding på vores Facebook abonnementer. Kun den løbende måned for at sikre god offboarding.

Dette er i sig selv en sjældenhed inden for denne branche, da mange bureauer indhyller deres kunder i et spindelvæv af uigennemsigtige kontrakter. Mange af disse kontrakter er fyldt med tvetydige formuleringer og komplicerede sætninger, der for den almene kunde kan være svær at gennemskue. Kan du nikke genkendende til det udsagn? Det er desværre ikke ualmindeligt, kan vi blot konstatere. Gennem mange års akkumuleret erfaring i branchen har vi været vidne til lidt af hvert. Det er i højere grad reglen end undtagelsen, at bureauer konciperer kontrakter med bindingsperioder op til 2 år. Kontrakten vil dermed være ubrydelig – også selvom det givne bureau ikke leverer resultater som lovet.

Det synes vi er urimeligt, og sådan opererer vi ikke i Become. Vi tror ikke på bindinger. I stedet arbejder vi hen imod at skabe værdifulde og langvarige kunderelationer, der for os er vigtigere end hurtige og kortsigtede gevinster. Dette betyder samtidig også, at vi i større grad er afhængige af at levere gode resultater på daglig basis, da det står vores kunder frit for at opsige samarbejdet fra den ene dag til den anden.

Facebook bureau uden binding med Become marketing

Motivationen blandt vores medarbejdere er derfor altid i top, da vi simpelthen ikke har råd til præstere på et middelmådigt niveau. Med andre ord tager vi aldrig vores kunder for givet og sikrer os kontinuerligt, at de er glade og tilfredse med vores arbejde. Når vi indgår samarbejde med en kunde, er det med fokus på god kommunikation, tillid og transparens. Der er ingen implicitte agendaer. Vi tror fuldt og fast på troværdighed som grundpille til og udgangspunkt for et værdifuldt samarbejde. Med den filosofi indlejret i vores arbejdsgang er vi overbeviste om, at man skaber de bedste rammer og forudsætninger for en langvarig kunderelation, der gavner begge parter.

Hør hvad én af vores kunder har at sige om Become som Facebook bureau:

Vi har igennem de seneste par måneder arbejdet tæt sammen med Become om at sætte nogle meget niche-prægede kampagner op, som allerede performer over målsætningen. Vi havde en ambition om at opnå den ønskede effekt inden for 3 måneder, men allerede inden den første måned var gået, stod det klart, at vi allerede der ramte over det projekterede niveau.

⭐⭐⭐⭐⭐

– Nicolai Hofsø, Chief Commercial Officer, Billy

Hvorfor annoncere på Facebook?

Fordelen ved Facebook er, at din målgruppe ER på Facebook. Det er et uomtvisteligt faktum. Derfor må og bør man være til stede på dette sociale medie og drage fordel af de digitale fodspor, Facebook-brugerne dagligt og eftertrykkeligt efterlader. Denne enorme mængde data, der er tilgængelig på Facebook muliggør skræddersyede kampagner målrettet mod lige netop din målgruppe.

Hvorfor er strategi alfa og omega i Facebook annoncering?

Facebook er en enorm platform, der indeholder uanede muligheder på markedsføringsfronten. At manøvrere rundt i Facebook-universet uden en klar plan vil for de fleste være en for stor mundfuld, da de ikke besidder en grundlæggende viden om mulighederne, som mediet tilbyder. Der er et væld af eksempler på, at virksomheder igangsætter markedsføringskampagner uden at have præciseret målsætningerne for selve kampagneforløbet. Det er ganske enkelt spild af økonomiske ressourcer, og som uerfaren annoncør risikerer du, at dit budget vil blive drænet meget hurtigt og med et utilfredsstillende resultat som konsekvens.

Derfor er en strategi strengt nødvendig. I Become er vi eksperter i Facebook-annoncering, hvilket gør os i stand til at lægge en succesfuld plan, der vil gøre en forskel for jer. Vi har arbejdet med mange forskellige virksomheder og inden for et stort spænd af forskelligartede brancher. Vores akkumuleret erfaring er særdeles værdifuld og en knap ressource i forhold til digital markedsføring. Som digital koordinator hjælper vi med at udarbejde en overordnet annoncestrategi, der har teoretisk afsæt i teknikken bag Facebooks annonceringsmaskine. Vi sikrer således, at målretningen bliver intelligent baseret på parametre som alder, demografi og interesser – samt også mere avancerede målretningsmuligheder, som Facebook stiller til rådighed. Vores resultater taler for sig selv, og ved at vælge os vil I samtidig undgå at brænde jeres budget af på ineffektiv markedsføring, men i stedet få god værdi for pengene. Lad os skabe succes sammen.

Derudover sørger vi naturligvis for at holde vores kunder ajour under hele processen, og vi sætter stor pris på god kommunikation. Det er vigtigt for os, at rammerne for vores fremtidige samarbejde er defineret og kommunikeret ordentligt, førend kampagnen skydes i gang.

Hvordan bruger jeg Facebook mest effektivt til annoncering?

Vi har erfaring med alskens annonceringsmuligheder, der er frit tilgængeligt på Facebook, og derudover hvorledes du mest effektivt kommer i kontakt med brugerne. Ved hjælp af dataanalyse kan vi lokalisere de målgrupper, der er interessante for lige netop dig. Opsætningen af diverse kampagner kan skræddersys, således de er tilpasset til brugere, der har vist indledende interesse i jeres service eller produkt via jeres hjemmeside eller Facebook-side.

Som et led i udarbejdelsen og oprettelsen af målrettede kampagner vil vi også trække på jeres kunders data eksemplificeret ved Facebook-likes eller besøgende på jeres hjemmeside. På den måde kan vi promovere jer over for de kundesegmenter, vi nu ved med stor sandsynlighed har interesse i jer. Udnyttelsen af digital data vil gøre jer i stand til at række ud til interessenter eller potentielle kunder, som I ikke vidste fandtes.

Udnyttelse af dynamisk annonceindhold

Facebook tilføjede i 2018 en genial opdatering til dets annonceformater. Som overskriften antyder er der tale om dynamisk annonceindhold, der giver mulighed for at lave diverse splittests med betydningsfuldt data og tilmed hurtige resultater. I Become sørger vi altid for, at vi er opdateret på de nyeste digitale trends og teknikker, og i den forbindelse har vi allerede gjort os værdifuld erfaring med dynamisk annonceindhold. Det er så at sige en gave til annoncøren, da man nu har mulighed for at have betydeligt flere variabler med i sine splittests.

Dynamisk annonceindhold af facebook bureau med fokus på en god annonce

Skal du oprette en annonce, og er du i tvivl om, hvilket billede der er bedst? Denne tvivl kan du nu lægge i graven, da du med dynamisk annonceindhold bare kan vælge dem alle sammen. Facebook vil derefter fortælle dig, hvilke varianter der performer bedst og i sidste ende har størst chance for succes. Men hvad der viste sig at være bedst for to uger siden, er ikke nødvendigvis bedst i morgen. Dog er det ikke noget, du skal bekymre dig om, da Facebook konstant sikrer, at den bedst performende annoncevariant bliver vist.

Dynamisk annonceindhold vil simpelthen ikke være underlagt naturloven om aftagende udbytte, da annoncerne udskiftes og erstattes løbende med nye annoncer. Med dette nye annonceformat forøger du dermed kraftigt dine chancer for forbedret afkast. Hvis du ikke allerede har stiftet bekendtskab med dynamisk annoncehold, anbefaler vi, at du kommer i gang.

Hvordan fungerer Facebook retargeting?

Tænk for en kort stund, hvad der møder dig i din færden på Facebook. Hvad observerer du, mens du navigerer rundt på verdens største sociale medie målt på antal aktive brugere?

Er det billeder af venners børn? De samme gamle memes? Eller er det ligegyldige statusopdateringer om stort og småt, der pryder dit news feed?

Sandsynligvis er det en blanding af ovenstående. Men det er ikke udelukkende ligegyldigheder, du eksponeres for. Sponsorerede annoncer er nemlig blevet rigtig stort, og som oftest er det annoncer, der er yderst relevante for dig. Disse annoncer har deres udspring i det, der er af Facebook kaldes ’retargeting’, hvorimod de i Google Ads-regi er karakteriseret som ’remarketing’. Konceptet er dog det samme. I det følgende vil det blive benævnt som ’retargeting’.

Facebook-retargeting af facebook bureau

Du har sikkert undret dig over, hvordan Facebook på nærmest magisk vis, eksponerer dig over for annoncer med et indhold, der tiltaler lige netop dig. Der er naturligvis en logisk årsag forbundet hermed. Har du den seneste tid foretaget Google-søgninger og besøgt hjemmesider, hvorpå en bestemt slags indhold figurerer, vil du i den efterfølgende tid blive mødt af annoncer med samme indhold. For at tage et konkret eksempel: Er du på udkig efter cykler og har i den forbindelse søgt i Google og besøgt diverse hjemmesider med cykler, vil der med al sandsynlighed dukke annoncer op i dit feed med lige netop de cykler, du har været på udkig efter.

Du er hermed blevet retargeted.

Det er en meget effektiv metode at annoncere på. Du ved på forhånd, at der er interesse for det givne produkt. Hvorfor ikke følge interessen helt til dørs og få afsluttet salget? Lad os i Become sørge for, at interessen ikke bare blive ved interessen, men rent faktisk resulterer i et salg.

Som Facebook bureau sikrer vi dig optimal udnyttelse af budgetter

Med en klart defineret og målrettet strategi for jeres Facebook-annoncering faciliteres muligheden for at følge resultaterne nøje og kontinuerligt optimere, hvor det kan gavne. Vi kan også varetage opsætningen af sporing i Google Analytics og gennem Facebooks egne muligheder for sporing. Ved hjælp af disse værktøjer sørger vi for, at I ved selvsyn kan følge udviklingen af trafik og sågar antallet af kunder, som annoncekampagnerne på Facebook bidrager med.

Vores kunder får udbytte af hver enkelt krone, de investerer i os. Nøgleordet er investering. Vi ser ikke marketing som værende en udgift, men først og fremmest en investering. Uden investering på markedsføringsfronten vil din virksomhed med sikkerhed overhales indenom af mere progressive virksomheder, der forstår sig på markedsføring og vigtigheden af god eksekvering i forbindelse hermed. Eksponering på diverse platforme, herunder Facebook, kan gøre underværker og vil øge kendskabsgraden til jeres virksomhed.

Derudover anvender vi, når det giver mening, Facebooks machine learning algoritme til at få mest ud af annoncekronerne. Det gør vi med “budget optimization”, hvor vi delvist lader Facebook om at allokere det valgte budget til de annoncegrupper, der performer bedst. Det er en smart udnyttelse at teknologien, der gør, at vores kunder får flest resultater for deres budget.

Facebook-pris af et facebook bureau

Hvad koster Facebook-annoncer?

Dette er et af de mest stillede spørgsmål, vi modtager fra kunder. Og vi forstår det godt. Pris er altid et afgørende parameter, når der skal træffes en beslutning. Alligevel har vi ikke et endegyldigt svar på det spørgsmål, da det afhænger af mange forskellige variabler. Hver og en af disse variabler er med til at determinere, hvad det vil koste for dig at annoncere på Facebook. Alt afhængig af branche til dit konkrete mål med annonceringen kan have medvirkende indflydelse på den endelige pris. Vil du sælge et produkt? Vil du bruge videoer eller billeder til at promovere dit budskab? Eller ønsker du blot at få flere fans og likes på Facebook?

Du har naturligvis medbestemmelsesret over, hvor stor en del af dit marketingbudget du vil allokere til Facebook-annoncer, og på den vis kan man sige, at det ikke koster mere, end du ønsker at bruge. Men til trods for vores mange års erfaring med annoncering på Facebook er det til stadighed mere end almindeligt svært for os at give et konkret svar på spørgsmålet om pris. I stedet for at gætte os frem vil vi hellere fokusere på at få mest mulig ud af de penge, du vælger at bruge. Her er vores kompetencer og tid bedst brugt, og det er her vi ved, at vi for alvor kan gøre en forskel for dig.

Kompetente Facebook-specialister hos dit Facebook bureau, Become

Som specialister inden for digital marketing er vi dedikerede til vores fag, og vi elsker at dele ud af erfaring. Forhåbentligt har ovenstående givet dig stof til eftertanke, og hvis du sidder inde med den mindste tvivl, hvorvidt du bør gå i gang med annoncering på Facebook, så tøv ikke en kende med at kontakte os. Vi vil besvare dine spørgsmål efter bedste evne, og vi garanterer, at du får fuld valuta for pengene. En af de største fordele ved at vælge os er klart vores mangeårige erfaring på området. Værdifuld erfaring, du ikke kan købe for penge, men kun opnå gennem tusinde og atter tusinde af timers studering og hands on-arbejde.

Ønsker du os som din fremtidige annoncør, så kontakt os allerede i dag. Snakken er 100 % uforpligtende. Vi ser som professionelt bureau frem til at høre fra dig.

Modtag vores nyhedsbrev

om digital markedsføring

Nyhedsbrev footer
HVEM ER BECOME?

Become er et digitalt marketingbureau med speciale i Google Ads, Google Analytics og Facebook Ads. Vi har mange års erfaring på tværs af brancher - og denne erfaring bruger vi blandt andet til at undervise.

Hos Become har vi ingen lange bindingsperioder, og vores samarbejder går derfor på tillid, performance og data.

  • Kategorier:
  • Google Ads
  • Facebook Ads
  • Google Analytics
  • SEO
  • Display Ads

LAD OS TAGE EN SNAK

Bjarke Bekhøj

Direktør & Partner

52 10 50 60

bb@become.dk

Ring Mig Op

Become

CVR: 33588461
info@become.dk
51 91 09 99

Become Aarhus

Skejby Nordlandsvej 309
8200 Aarhus N
71 99 75 15

Become København

Bag Elefanterne 1
1799 København V
91 55 55 33

Become Aalborg

Fredrikstadvej 1
9200 Aalborg
31 24 24 23

Become Holstebro

Nupark 51
7500 Holstebro
30 73 59 72

Client Partners Verified

Modtag vores nyhedsbrev

om digital markedsføring

Nyhedsbrev footer