I vores daglige arbejde oplever vi tit at vores kunder har et behov for en lettere og hurtigere måde at se data fra din Google Analytics opsætning.
Vores AdWords kunder får rapporter, men arbejdet er tidskrævende og der kan være mange forskellige behov i en organisation.
For hvad der f.eks. er vigtigt for en salgsafdeling, er ikke vigtigt for en investor eller den daglige ledelse.
Man bør også typisk se på sin data mere en en gang pr måned, men det er svært for mange at finde rundt i Analytics. Derfor ender de tit med at springe over, eller kun at se på den mest basale data, som antal besøgende eller hvor i verden de besøgende er fra. Data, der i sig selv ikke er særlig brugbar eller til at handle på.
Derfor har vi haft brug for et værktøj, som kan vise den rigtige data samt udsende skræddersyede rapporter – baseret på behov i stedet for tilgængelighed.
Enter: Mimer Metrics
Med Mimer Metrics vil vi tilbyde en service, hvor hver bruger kan få et let og brugervenligt dataoverblik et samlet sted.
Med vores erfaring med Google Analytics og datahåndtering tilbyder vi færdiglavede dashboards du kan bruge i Mimer Metrics:
Udover dashboards vil vi også tilbyde rapportering, hvor hvert dashboard kan sendes som PDF til de emails du ønsker og på et skema du vælger.
Vi kommer også til at tilbyde tips og tricks (insights) på baggrund af din data, som kan give nogle gevinster.
Fedt, hvor tilmelder jeg mig?
Vi er stadig i gang med udviklingen, men du kan tilmelde dig vores nyhedsbrev her: mimer.io og så får du besked, når vi lancerer 🙂